Spożywcze zakupy w sieci zbliżone do tych w realu

Autor: internetstandard.pl 18 sierpnia 2011 14:39

Z badania przeprowadzonego przez e-delikatesy A.pl, wynika, że internetowe koszyki z zakupami Polaków coraz częściej przypominają te tradycyjne. W internetowych delikatesach najczęściej kupujemy wodę, napoje, kawę, warzywa, owoce i mięso.

- Zmienia się podejście do internetowych zakupów spożywczych. Ponad 75 proc. spośród zapytanych przez nas osób traktuje e-delikatesy jako sposób na regularne zaopatrzenie lodówki, tyle samo preferuje właśnie tę formę zakupów. Jeszcze kilka lat temu produkty spożycze w internecie Polacy kupowali okazjonalnie, najczęściej przed świętami - mówi Grzegorz Bielecki, wiceprezes zarządu A.pl Internet.

Nadal dużą część koszyka stanowią produkty o długich terminach przydatności oraz artykuły ciężkie, takie jak woda, soki i napoje, jednak coraz częściej na listy zakupów trafiają także produkty spożywane na co dzień. Dzisiaj klienci, oprócz wody i napojów, coraz częściej zamawiają także sery, kefiry, świeże warzywa, czy mięsa i wędliny.

Wśród zalet kupowania w delikatesach internetowych, oprócz oszczędności czasu oraz braku konieczności dźwigania, połowa zapytanych przez A.pl osób wskazała także brak nieprzemyślanych zakupów.

Jednocześnie niemal tyle samo osób (49 proc.) przyznało w badaniu, że nie przeszkadza im brak możliwości dotknięcia produktu podczas zamawiania przez internet. Jednocześnie z badania A.pl wynika, że najwięcej osób ceni sobie terminowe dostarczenie zakupów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,95

  • Śr

    3,35

  • Min

    2,22

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane