REKLAMA
REKLAMA

Spożywcze zakupy w sieci zbliżone do tych w realu

Autor: internetstandard.pl 18 sierpnia 2011 14:39

Z badania przeprowadzonego przez e-delikatesy A.pl, wynika, że internetowe koszyki z zakupami Polaków coraz częściej przypominają te tradycyjne. W internetowych delikatesach najczęściej kupujemy wodę, napoje, kawę, warzywa, owoce i mięso.

REKLAMA
- Zmienia się podejście do internetowych zakupów spożywczych. Ponad 75 proc. spośród zapytanych przez nas osób traktuje e-delikatesy jako sposób na regularne zaopatrzenie lodówki, tyle samo preferuje właśnie tę formę zakupów. Jeszcze kilka lat temu produkty spożycze w internecie Polacy kupowali okazjonalnie, najczęściej przed świętami - mówi Grzegorz Bielecki, wiceprezes zarządu A.pl Internet.

Nadal dużą część koszyka stanowią produkty o długich terminach przydatności oraz artykuły ciężkie, takie jak woda, soki i napoje, jednak coraz częściej na listy zakupów trafiają także produkty spożywane na co dzień. Dzisiaj klienci, oprócz wody i napojów, coraz częściej zamawiają także sery, kefiry, świeże warzywa, czy mięsa i wędliny.

Wśród zalet kupowania w delikatesach internetowych, oprócz oszczędności czasu oraz braku konieczności dźwigania, połowa zapytanych przez A.pl osób wskazała także brak nieprzemyślanych zakupów.

Jednocześnie niemal tyle samo osób (49 proc.) przyznało w badaniu, że nie przeszkadza im brak możliwości dotknięcia produktu podczas zamawiania przez internet. Jednocześnie z badania A.pl wynika, że najwięcej osób ceni sobie terminowe dostarczenie zakupów.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13077

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA