Stock Polska: Alkohol niełatwą kategorią dla e-commerce

www.portalspozywczy.pl 23 listopada 2017 17:19

– Alkohol jest przede wszystkim kategorią regulowaną i pewne regulacje niekoniecznie w łatwy sposób pozwalają na wejście w e-commerce, chociaż oczywiście alkohol można kupić przez Internet – powiedział Marek Sypek, dyrektor zarządzający Stock Polska Sp. z o.o. w trakcie debaty „Rewolucja w branży spożywczej pod dyktando nowej ekonomii: trendy, innowacje, wyzwania” podczas X Forum Rynu Spożywczego i Handlu.

Dyrektor Stock Polska w trakcie dyskusji odniósł się do kategorii alkoholu wobec zmian technologicznych. Jego zdaniem produkt z handlu tradycyjnego odnajdzie się w świecie e-commerce.

– Alkohol jest przede wszystkim kategorią regulowaną i pewne regulacje niekoniecznie w łatwy sposób pozwalają na wejście w e-commerce, chociaż oczywiście alkohol można kupić przez Internet. Patrząc na zmiany zachodzące w kategorii alkoholi, dygitalizacja ma zastosowanie głównie w marketingu, ponieważ ciągle obowiązuje nas ustawa o wychowaniu w trzeźwości z 1989 roku, która powoduje, że alkohol nie może być reklamowany, z wyłączeniem piwa bezalkoholowego. Na innych rynkach nie ma to zastosowania, a u nas ma. Patrząc na dygitalizację, my jako producenci mamy tę szansę, żeby pokazać się ze swoim produktem, przekonać konsumentów, że wcale nie musi być on zły i przedstawić jego zalety w świecie cyfrowym. Ta koncentracja przede wszystkim marketingowa opiera się digitalu – tłumaczył Marek Sypek.

– Patrząc na digital szeroko pojęty w różnego rodzaju analizach, to ma on zastosowanie gigantyczne. Świat Big Data daje nam nieporównywalne możliwości w stosunku do tego, co było 10 czy 15 lat temu. Najważniejsze jest to, czy potrafimy dobrze to zanalizować i wyciągnąć odpowiednie dla nas wnioski i na tym się koncentrujemy. Mówiąc o trendach, gdzie wódka od stuleci była w Polsce produkowana, staramy się opierać naszą produkcję na tradycyjnych recepturach, jak w przypadku Saskiej, która dobrze radzi sobie na polskich rynku, a która bazuje na recepturze sprzed wieku. Saska reklamuje się z powodzeniem w Internecie. W naszej branży digital to jest przede wszystkim marketing i informacja dla konsumenta, i to jest kierunek naszego rozwoju w tej dziedzinie – wyjaśnił dyrektor zarządzający Stock Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,90

  • Śr

    3,39

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane