SumUp przejmuje Shoplo

Autor: dlahandlu.pl 12 lutego 2019 13:02

SumUp przejmuje Shoplo Fot. materiały prasowe

SumUp, dynamicznie rozwijająca się spółka w Europie, działająca na 31 światowych rynkach z ponad milionem użytkowników, z dniem 31 stycznia br. przejęła Shoplo – polską wielokanałową platformę e-commerce.

SumUp w Polsce działa od 2014 r. i od początku rozwija się w dynamicznym tempie, które uległo jeszcze większemu przyspieszaniu po zmianach w zakresie używania kart płatniczych i uruchomieniu inicjatyw rządowych, takich jak Fundusz Obrotu Bezgotówkowego. Brytyjska spółka w ostatnim czasie podjęła strategiczne decyzje o rozszerzeniu swojego portfolio, które w efekcie doprowadziły do zainteresowania się Shoplo – startupem, który pozwala w szybki sposób rozpocząć sprzedaż online. Platforma oferuje swoim użytkownikom wiele szablonów stron oraz prosty edytor drag&drop, dzięki któremu każdy w kilka minut może stworzyć własny sklep internetowy. Narzędzie oferuje przedsiębiorcom także dostęp do innych niezbędnych usług, aby prowadzić biznes online - m.in. logistycznych (wysyłka zagraniczna), finansowych (wystawianie faktur i dokonywanie płatności), marketingowych (czat, kupony rabatowe, kampanie e-mail), a także do sprzedaży wielokanałowej, która jest największym wyróżnikiem platformy na tle konkurencji. Shoplo umożliwia sprzedaż na wielu różnych platformach – np. eBay, Facebook czy Etsy – za pomocą jednego panelu zarządzania.

– Od samego początku strategia SumUp zakłada intensywny rozwój w kierunku pozostania wiodącą platformą dla małych przedsiębiorców na całym świecie. Ciągle szukamy rozwiązań technologicznych wspomagających rozwój naszych klientów – od butików z odzieżą do kwiaciarni i kawiarenek. Wykorzystując technologię Shoplo, nasi przedsiębiorcy otrzymają łatwy dostęp do narzędzi umożliwiających tworzenie własnych sklepów internetowych i sprzedaży za pośrednictwem wielu kanałów przy pomocy zaledwie kilku kliknięć – mówi Maximilian Stella, VP New Ventures w SumUp.

– Naszym głównym celem jest wspieranie sprzedawców na całym świecie - taką samą wizję ma SumUp. Połączenie naszych sił wyzwoli efekt skali, a co więcej – pozwoli szybciej i sprawniej wejść na nowe rynki. Dzięki współpracy możemy zapewnić sprzedawcom wsparcie na każdym etapie rozwoju ich biznesu i na każdej płaszczyźnie - zarówno online, jak i offline – mówi Patryk Pawlikowski, CEO Shoplo.

Dla Shoplo fuzja z SumUp oznacza ogromne możliwości rozwoju, dostęp do nowych rynków i ponad miliona aktywnych sprzedawców, z którymi na co dzień pracuje SumUp. Firmy planują powiększyć zespół w Polsce i sprowadzić do swojego warszawskiego biura największe światowe talenty. Założyciele Shoplo, Patryk Pawlikowski i Grzegorz Lech, dołączyli do zespołu zarządzającego SumUp w charakterze odpowiednio VP e-commerce i VP Usług Online.

SumUp to spółka z branży technologii finansowych umożliwiająca szybkie i łatwe przetwarzanie płatności zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online. 
Shoplo to platforma e-commerce umożliwiająca małym biznesom rozpoczęcie sprzedaży online. Dzięki edytorowi “drag&drop” sprzedawcy mogą kilkoma kliknięciami stworzyć swój sklep internetowy i dostosować go tak, aby idealnie odzwierciedlał ich markę. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,29

  • Śr

    1,82

  • Min

    1,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6908
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.