Suppersam - pierwsza polska galeria online z artykułami FMCG

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 18 kwietnia 2013 09:10

Na początku kwietnia swoje podboje otworzył Suppersam, galeria handlowa online oferująca szybką podróż po wirtualnych półkach sklepów z art. spożywczymi, alkoholem, chemią gospodarczą czy kosmetykami codziennego użytku.

Zanim projekt wystartował, twórcy Suppersam przeprowadzili badania rynkowe, które wskazały, że istniejące na rynku systemy sprzedaży online są zupełnie niedopasowane do do obecnych trendów i oczekiwań klientów. - Optymalny proces zakupów powinien charakteryzować się jak najmniejszą ilością kliknięć, ale dostępne na rynku sytemy e-commerce FMCG pozostawiają wiele do życzenia. Prawdziwe problemy zaczynają się wtedy, gdy chcemy zrealizować zakupy przy użyciu tableta czy telefonu komórkowego. Jeszcze w tym roku sprzedaż tabletów przewyższy sprzedaż komputerów stacjonarnych a smartfony stanowić będą ponad 70% wszystkich telefonów dystrybuowanych przez operatorów GSM. Polski rynek właśnie wchodzi w erę Post-PC a Suppersam jest doskonale przygotowany na nadchodzący boom urządzeń mobile - podkreślają twórcy galerii.

Jak wpomniał Tomek Kwieciński, pomysłodawca, inwestor i lider projektu, cały wysiłek w pracach projektowych został włożony w dopasowanie projektu do zmian zachodzących na rynku Mobile/PC. Galeria Suppersam dynamiczne dopasowuje obraz do każdej wielkości ekranu urządzenia, przy pomocy którego realizujemy zakupy przez Suppersam. Może to być tablet, komputer PC, laptop czy ekran Smart TV. Pod koniec kwietnia zostaną udostępnione dedykowane aplikacje mobilne na 3 główne systemy operacyjne (iOS, Android, Windows Phone). Ich główną zaletą będzie zintegrowana z serwisem lista zakupowa.

Suppersam na początek wystartował z 11 sklepami i ponad 20 tys. produktów w ofercie. Sukcesywnie będą dołączane kolejne sklepy. W planach jest również zaoferowanie chętnym do integracji sklepom, nie sprzedającym dziś online, modułu sklepu internetowego zintegrowanego z systemem magazynowym i księgowym. Cała uwaga twórców zostanie poświęcona ujednoliceniu standardów dostaw, jakości obsługi klienta czy polityki informacyjnej.

Wedle publikowanych danych rynek e-delikatesów (FMCG) w Polsce to zaledwie 0,4% udziału całości tortu e-commerce. Średnia w Unii Europejskiej to 1,5%, podczas gdy najbardziej rozwiniętym rynkiem Europy jest rynek Zjednoczonego Królestwa z udziałami e-delikatesów na poziomie ponad 4,3%.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane