PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Szopi.pl rozszerza działalność na kolejne miasta. Zamówienia rosną o 20 proc.

Autor: dlahandlu.pl 1 lutego 2018 10:00

Szopi.pl rozszerza działalność na kolejne miasta. Zamówienia rosną o 20 proc. Fot. Shutterstock.com

Polski serwis zakupowy Szopi.pl rozpoczął działalność w trzech nowych miastach: Katowicach, Poznaniu oraz Gdańsku, a wkrótce zamierza objąć swoją działalnością kolejne aglomeracje. Obecnie serwis jest już dostępny w sześciu największych polskich aglomeracjach i realizuje około 5 tys. zamówień miesięcznie.

– Po Warszawie, Wrocławiu i Krakowie pojawienie się Szopi w Poznaniu, Katowicach i Gdańsku było naturalnym elementem rozwoju naszej działalności. Do końca roku chcemy być obecni w dziesięciu największych polskich miastach. Proces uruchomienia naszej usługi w kolejnych miastach jest obecnie dość szybki, dlatego jeśli widzimy zainteresowanie ze strony klientów danego regionu, możemy tam się pojawiać w krótkim czasie  – zapowiada Zbigniew Płuciennik, CEO i twórca Szopi.pl.

Mieszkańcy stolicy Górnego Śląska, Wielkopolski oraz Pomorza za pośrednictwem Szopi.pl mogą kupić towary z Lidla, Biedronki – a więc dyskontów, które nie mają własnych sklepów internetowych – oraz, między innymi z Rossmanna, Tesco, Piotra i Pawła, Smyka, Saturna i Media Markt. Dodatkowo, w zależności od miasta, możliwe jest zamówienie towarów także z małych lokalnych sklepów oraz aptek. Zaletą serwisu jest to, że jego przedstawiciel jest w stanie skompletować zamówienie i bardzo szybko dostarczyć je klientowi. Niekiedy udaje się to nawet w godzinę. Obecnie serwis realizuje około 5 tys. zamówień miesięcznie. Ich liczba rośnie o 20 proc. w skali miesiąca.  

Współpracujący z Szopi specjaliści od zakupów pobierają na swoim smartfonie zlecenie od klienta, idą do sklepu lub sklepów i robią zakupy tak jak każdy inny kupujący. W przypadku wątpliwości lub braku towaru, Szoper dzwoni do klienta i ustala dalszą strategię działania. – Na starcie zatrudnialiśmy około 20 szoperów, obecnie w całym kraju jest już ich 140. Nasz dynamiczny rozwój oznacza również, że wciąż szukamy nowych pracowników i to we wszystkich regionach, w których działamy. Jesteśmy elastycznym pracodawcą. Zatrudniamy osoby na pełen etat i tych, którzy chcą pracować w niepełnym wymiarze godzin – mówi Marek Noster, współtwórca Szopi.pl.

Szopi.pl mocno stawia na technologie. Współtworzy go zespół doświadczonych programistów, którzy nieustannie rozwijają swoje umiejętności. Obecnie biorą oni udział w międzynarodowym programie Google Launchpad Accelerator. To sześciomiesięczny projekt dla szybko rosnących startupów z potwierdzoną historią sukcesów rynkowych (tzw. scale-ups). W tym roku program po raz drugi objął firmy z regionu Europy Środkowo-Wschodniej. – Nasza współpraca z Google rozpoczęła się od dwutygodniowego szkolenia w San Francisco. Jego głównym elementem są sesje mentoringowe z inżynierami i menedżerami produktów z Google oraz z międzynarodowego zespołu ekspertów zewnętrznych – mówi Irena Kaczor, współzałożycielka Szopi.pl.

W pierwszym roku działalności Szopi.pl dostarczyło zakupy już ponad 20 000 razy. Firma robi 5 mln zł obrotu rocznie, zwiększając go średnio o 20 proc. miesięcznie. Pod koniec ubiegłego roku serwis pozyskał kolejne źródło finansowania. Wsparcie w wysokości 3 mln zł, zapewni współpraca z funduszem Impera Alfa. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,32

  • Śr

    6,78

  • Min

    4,62

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8408

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane