Sztuczna inteligencja wkracza do InPost

Autor: dlahandlu.pl 6 grudnia 2017 10:55

Firma InPost wprowadza rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji - chatbot „Paczucha”. Wkrótce za pośrednictwem tego narzędzia będzie można nie tylko sprawdzić status przesyłki, ale także nadać przesyłkę w najbliższym Paczkomacie - za pomocą smartfonu z zainstalowanym komunikatorem.

W komunikatorze Messenger będzie można wpisać „InPost – Paczkomaty, kurier” i zadać pytanie np: „Jaki jest status przesyłki nr…?”, „Gdzie jest najbliższy Paczkomat?” by otrzymać odpowiedź wygenerowaną przez samouczącego się chatbota.

- Zastosowanie sztucznej inteligencji to przełomowa zmiana. Upraszczamy i sprowadzamy korzystanie z usług logistycznych do poziomu okienka w smartfonie zgodnie z filozofią: być jak najbliżej klienta. Staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów. Wprowadzenie do serwisu sztucznej inteligencji pozwoli na uzyskiwanie w czasie rzeczywistym odpowiedzi na kierowane do nas zapytania – mówi Rafał Brzoska, założyciel i prezes Integer.pl, właściciela marki InPost. 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Jasiek 2017-12-10 10:10:32

    I dobrze może im to poprawi system , bo ostatnio otrzymałem paczkę 10 km dalej niż zamawiałem... w artykułach magazynu online marketing właśnie czytałem o sztucznej inteligencji i wpływie na automatyzację , dla in post na pewno się przyda choćby do etapu przyjmowania zamówień.

  • Bogpan 2017-12-06 11:11:22

    Proponuję sztuczną inteligencję wprowadzić do zarządzania InPostem. Może nikogo nie okradnie.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane