Szwedzka platforma modowa NA-KD wchodzi na polski rynek

Autor: dlahandlu.pl 26 lutego 2018 10:04

NA-KD ogłasza utworzenie oddziału firmy w Polsce. Silny szwedzki gracz e-commerce otwiera polskojęzyczną wersję strony i zapowiada rozszerzenie działań marketingowych skoncentrowanych na budowaniu pozycji marki zarówno w Polsce, jak i w obszarze CEE.

NA-KD to globalna marka DTC (direct‐to‐consumer) skierowana do kobiet. Powstała w 2015 roku w Szwecji, a założycielem jest Jarno Vanhatapio odpowiadający za sukces Nelly.com (2003) i Zoozoo.com (2013). Na NA-KD.com oprócz marek własnych i kolekcji tworzonych z twórcami internetowymi, znajdziemy produkty takich gigantów jak Levi’s, Calvin Klein czy Tommy Hilfiger. Grupą docelową są Millenialsi i przedstawiciele Generacji Z. NA-KD odpowiada na ich wymagania, dostarczając stylowych i niedrogich ubrań, odpowiadających najnowszym i szybko zmieniającym się trendom, jak również towarzysząc im w mediach społecznościowych i publikując najwyższej jakości angażujące treści.

Polska spółka zajmie się głównie działaniami marketingowymi. Siedziba firmy znajduje się w Krakowie, skąd rozwijany będzie cały obszar CEE obejmujący Polskę, Czechy, Słowację, Węgry, Ukrainę i Rumunię. Docelowo firma będzie zatrudniać kilkanaście osób.

Skupiając się na działalności w mediach społecznościowych, NA-KD jest jedną z najszybciej rozwijających się marek online. Już w dwa lata od założenia jest jedną z najczęściej cytowanych globalnych marek modowych na Instagramie. Oficjalny profil skupia obecnie 1,4 miliona użytkowników tworzących zaangażowaną społeczność uczestniczącą w budowanie marki online.

Model marketingowy NA-KD opiera się na współpracy z wpływowymi twórcami internetowymi z całego świata. Autorskie kolekcje we współpracy z NA-KD tworzyły znane blogerki, a w Polsce z marką współpracują m.in. Monika Miller, blogerki Lilianna Janowska, Weronika Zalazińska czy youtuberka Karolina Wójcik z kanału VIVA-A-VIVA. 

– Prace zaczęliśmy we wrześniu. Obecnie współpracujemy z ponad 660 twórcami internetowymi, a to dopiero początek. Chcemy docierać do osób, które idą własną ścieżką, nie boją się wyróżniać z tłumu i chcą być zawsze na czasie z najnowszymi trendami. Chcemy ich inspirować i towarzyszyć im w ich naturalnym środowisku, czyli mediach społecznościowych – mówi Dominik Dróżdż, Marketing Director CEE.

Zrozumienie potrzeb Millenialsów zapewniło NA-KD dynamiczny rozwój. W 2017 roku firma osiągnęła wskaźnik przychodów na poziomie blisko 75 milionów USD (600 000 SEK) i wzrost o 150% w stosunku do roku 2016. W styczniu 2018 firma otrzymała dofinansowanie rzędu 35 milionów dolarów na rozwój i ekspansję. Polska jest pierwszym zlokalizowanym rynkiem z lokalną stroną internetową. Celem jest rozszerzenie NA-KD.com o kolejne wersje językowe i stworzenie lokalnych oddziałów na kluczowych rynkach.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,08

  • Min

    1,35

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5323

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane