Szwedzka platforma modowa NA-KD wchodzi na polski rynek

Autor: dlahandlu.pl 26 lutego 2018 10:04

NA-KD ogłasza utworzenie oddziału firmy w Polsce. Silny szwedzki gracz e-commerce otwiera polskojęzyczną wersję strony i zapowiada rozszerzenie działań marketingowych skoncentrowanych na budowaniu pozycji marki zarówno w Polsce, jak i w obszarze CEE.

NA-KD to globalna marka DTC (direct‐to‐consumer) skierowana do kobiet. Powstała w 2015 roku w Szwecji, a założycielem jest Jarno Vanhatapio odpowiadający za sukces Nelly.com (2003) i Zoozoo.com (2013). Na NA-KD.com oprócz marek własnych i kolekcji tworzonych z twórcami internetowymi, znajdziemy produkty takich gigantów jak Levi’s, Calvin Klein czy Tommy Hilfiger. Grupą docelową są Millenialsi i przedstawiciele Generacji Z. NA-KD odpowiada na ich wymagania, dostarczając stylowych i niedrogich ubrań, odpowiadających najnowszym i szybko zmieniającym się trendom, jak również towarzysząc im w mediach społecznościowych i publikując najwyższej jakości angażujące treści.

Polska spółka zajmie się głównie działaniami marketingowymi. Siedziba firmy znajduje się w Krakowie, skąd rozwijany będzie cały obszar CEE obejmujący Polskę, Czechy, Słowację, Węgry, Ukrainę i Rumunię. Docelowo firma będzie zatrudniać kilkanaście osób.

Skupiając się na działalności w mediach społecznościowych, NA-KD jest jedną z najszybciej rozwijających się marek online. Już w dwa lata od założenia jest jedną z najczęściej cytowanych globalnych marek modowych na Instagramie. Oficjalny profil skupia obecnie 1,4 miliona użytkowników tworzących zaangażowaną społeczność uczestniczącą w budowanie marki online.

Model marketingowy NA-KD opiera się na współpracy z wpływowymi twórcami internetowymi z całego świata. Autorskie kolekcje we współpracy z NA-KD tworzyły znane blogerki, a w Polsce z marką współpracują m.in. Monika Miller, blogerki Lilianna Janowska, Weronika Zalazińska czy youtuberka Karolina Wójcik z kanału VIVA-A-VIVA. 

– Prace zaczęliśmy we wrześniu. Obecnie współpracujemy z ponad 660 twórcami internetowymi, a to dopiero początek. Chcemy docierać do osób, które idą własną ścieżką, nie boją się wyróżniać z tłumu i chcą być zawsze na czasie z najnowszymi trendami. Chcemy ich inspirować i towarzyszyć im w ich naturalnym środowisku, czyli mediach społecznościowych – mówi Dominik Dróżdż, Marketing Director CEE.

Zrozumienie potrzeb Millenialsów zapewniło NA-KD dynamiczny rozwój. W 2017 roku firma osiągnęła wskaźnik przychodów na poziomie blisko 75 milionów USD (600 000 SEK) i wzrost o 150% w stosunku do roku 2016. W styczniu 2018 firma otrzymała dofinansowanie rzędu 35 milionów dolarów na rozwój i ekspansję. Polska jest pierwszym zlokalizowanym rynkiem z lokalną stroną internetową. Celem jest rozszerzenie NA-KD.com o kolejne wersje językowe i stworzenie lokalnych oddziałów na kluczowych rynkach.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,00

  • Min

    2,58

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8311

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.