Tesco uruchamia aplikację do śledzenia kurierów
Tesco rozwija dział e-commerce inwestując w nowe usługi i aplikacje dla klientów sklepu internetowego. W Wielkiej Brytanii sieć udostępni wkrótce aplikację Mapster, która pozwoli śledzić samochody Tesco i powiadomić klientów, jeśli dostawca utknie w korku i dostawa nastąpi z opóźnieniem. Sieć pilotuję obecnie tę usługę w Londynie, a następnie wprowadzi ją na teren całej Wielkiej Brytanii.
Na londyńskim lotnisku Gatwick kilka miesięcy temu uruchomiono wirtualny sklep Tesco. Jest to duża interaktywna tablica za pomocą której możemy wybrać towar, zeskanować jego kod kreskowy i wrzucić do swojego wirtualnego koszyka. Pierwszy taki sklep powstał w Korei. Jak informuje sieć, obecnie 9 proc. zakupów jest na tym rynku realizowana przy pomocy telefonów komórkowych.
Tesco prowadzimy sklep internetowy w Polsce dopiero od kilku miesięcy. Jak już pisaliśmy, aktualnie sieć jest obecna w 7 miastach, ale za kilka miesięcy chce pokryć swoim zasięgiem 1/3 obszaru Polski.
Przeczytaj także:

-
ekonsulting 2015-06-25 23:45:56
aplikacje z mapami i GPS:
artmetic.pl
WYBRANE DLA CIEBIE
- 18:07 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- 18:00 Auchan Supermarket ruszył na warszawskiej Białołęce (galeria)
- 16:56 GUS: Niższy wskaźnik koniunktury gospodarczej dla handlu detalicznego
- 16:51 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- 16:23 Lidl też sprzedaje produkty bez VAT
- 15:46 Analitycy spodziewają się dwucyfrowych wzrostów sprzedaży LPP i CCC
- 15:33 Gama kusi niezależnych przedsiębiorców. Kolejny sklep dołącza do sieci
- 15:33 We Francji producenci nie będą mogli używać nazw typu „steki sojowe”
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Leroy Merlin z kampanią wizerunkową skierowaną do przyszłych pracowników
- 3 Paweł Musiał w zarządzie Eurocashu. Odpowie za biznes detaliczny
- 4 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 5 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 6 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej