Tesco uruchomi w Polsce e-sklep dla marki F&F

www.portalspozywczy.pl 15 maja 2013 09:50

Tesco uruchomi w Polsce e-sklep dla marki F&F

Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco Polska poinformował podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach, że już na wiosnę 2014 r. Tesco Polska może uruchomić w Polsce sklep internetowy sprzedający odzież i akcesoria pod marką F&F.

Uruchomimy nie tylko sklep, ale także wirtualną przymierzalnię, w której panie będą mogły sprawdzić jak będą wyglądały w danym ubraniu. Nasze klientki będą mogły np. przesłać zdjęcie koleżance, aby oceniła planowany zakup i doradzić, czy warto kupić dany produkt - wyjaśnił prezes Tesco Polska.
Ryszard Tomaszewski wyjaśnił, że sprzedaż odzieży pod marką F&F w Polsce systematycznie rośnie. - W 2012 r. mimo kryzysu zanotowaliśmy dwucyfrowy wzrost. Przejęliśmy klientów od firm, które mają wyższe ceny, a jakość towaru podobną do naszej.
Przypomnijmy, że sieć Tesco sprzedaje markę F&F nie tylko w swoich sklepach, ale także samodzielnych salonach. Jak zadeklarował Ryszard Tomaszewski powierzchnia w sklepach sieci Tesco pod stoiska z odzieżą F&F będzie systematycznie powiększana.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane