Trendy, które będą wspierać sprzedaż omnichannel

Autor: dlahandlu.pl 29 czerwca 2015 11:08

Zdaniem Jacka Kineckiego, dyrektora sprzedaży, e-commerce, Przelewy24 w w ciągu najbliższych kilku lat możemy się spodziewać rozwoju nowych trendów, które będą wspierać sprzedaż omnichannel.

Będą to:

- rozwój mobile commerce – aktywna sprzedaż , realizowanie transakcji na wszelkich urządzeniach mobilnych.

Precyzyjne kierowanie oferty i jej personalizacja – przyjmowanie zamówień i realizacja płatności z różnego poziomu – płatność kartą przez telefon IVR, transakcja z maila.

Darmowe dostawy i zwroty – realizowane zarówno w sklepie www, jak i punktach stacjonarnych – wymieszanie kanałów styku z klientem.

Wykorzystanie social media w odpowiedni sposób – zarówno pod względem marketingowym/wizerunkowym, jak i typowo sprzedażowym.

UX – userexperience – dostosowanie procesu zamówienia i płatności do predyspozycji klienta.

Wszystkie te trendy mają na celu usprawnienie sprzedaży , wymieszanie kanałów, a w konsekwencji ułatwienie klientowi końcowemu domknięcia procesu zakupowego - uważa Jacek Kinecki, prelegent konferencji "Digital Ecommerce - sprzedaż wielokanałowa", zorganizowanej przez Izbę Ecommerce Polska w Warszawie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,96

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane