Twino: Rozpoczyna się era hiperpersonalizacji

Autor: dlahandlu.pl 30 sierpnia 2018 09:45

Blisko połowa konsumentów jest gotowa korzystać z systemów opartych na AI, które polecą produkty zgodnie z ich osobistymi preferencjami oraz automatycznie dopasują ofertę finansową. Zdaniem ekspertów już od 2020 roku komunikacja firm z klientem będzie odbywać się głównie za pomocą sztucznej inteligencji – wynika z raportu Salesforce „Marketing Trends across Retail and Consumer Goods”.

- Celem hiperpersonalizacji jest zebranie jak największej ilości informacji o kliencie – jakie serwisy najczęściej odwiedza, jakimi dzieli się opiniami, czy które usługi i produkty najbardziej go interesują. Dysponując takimi danymi marketerzy w trybie real-time mogą reagować na wysyłane przez klienta przy pomocy różnych kanałów sygnały. Na podstawie bieżącej analizy otrzymują natychmiast informację, o tym czy np. klient komentując posty na fanpage’u firmy produkującej lodówki jest zainteresowany pożyczką na jej zakup. Analityka w czasie rzeczywistym zapewni masowy wzrost personalizacji, umożliwiając sprawdzanie na bieżąco aktywności użytkowników na wielu platformach – komentuje Jacek Bartosiewicz, CFO w TWINO (właściciel netcredit.pl i incredit.pl).

Dziś instytucje finansowe mają możliwość personalizacji oferty w bardzo dużym stopniu. Mogą przygotować ofertę tak, jak klient chce ją zobaczyć, na urządzeniu, na którym chce ją zobaczyć i w dogodnym dla siebie czasie. Jest to możliwe dzięki temu, że konwergencja obejmuje platformy mobilne, analityczne oraz cyfrowe. W przyszłości cała koncepcja hiperpersonalizacji będzie dostarczana wyłącznie za pośrednictwem technologii cyfrowej. Na przykład dla danego klienta dysponujemy pewnym zbiorem z jego zachowań transakcyjnych - znamy jego grupę wiekową, dochód, profil itp. Za pomocą analityki możemy zaproponować indywidualnie dobraną ofertę pożyczki. Posiadając informacje o kliencie udostępniane za pośrednictwem jego profilu w mediach społecznościowych, jesteśmy w stanie dowiedzieć się na przykład tego, jakie są jego plany wakacyjne. Jeśli więc klient pyta o sugestie dotyczące podróży w mediach społecznościowych i odwiedza przy okazji strony turystyczne, wiemy, że możemy zaproponować mu odpowiednio dobraną propozycję pożyczki. Pozwala nam to poprawić ogólną komunikację z klientem do tego stopnia, że jesteśmy w stanie zaoferować bardzo wysoki stopień hiperpersonalizacji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    15,76

  • Śr

    10,21

  • Min

    9,33

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6811
Ilość aktualnych ofert: 268012

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.