PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

uCommerce: Sprzedawcy muszą przekraczać oczekiwania konsumentów

Autor: First Data, www.dlahandlu.pl 22 sierpnia 2012 10:15

Dla sprzedawców i instytucji finansowych uCommerce stanowi szansę na rozwój dzięki dostarczaniu spójnego, płynnego doświadczenia zaangażowania konsumenta. To również kluczowa strategia pozwalająca z powodzeniem konkurować z nowymi podmiotami wkraczającymi do świata uCommerce i przejmującymi wpływy od tradycyjnych graczy - czytamy w raporcie firmy First data "Universal Commerce: Nowa jakość spersonalizowanych zakupów online dla współczesnych konsumentów. Granice pomiędzy handlem w sklepie".

Żeby przyciągnąć i podtrzymać zainteresowanie oraz lojalność konsumenta, sprzedawcy muszą tworzyć strategie zakupowe wychodzące naprzeciw, a nawet przekraczające oczekiwania konsumentów. Aby to było możliwe należy pozwolić konsumentom na:
• przeglądanie w tradycyjnym sklepie witryny internetowej celem porównania oferty;
• porównywanie cen i rozważenie promocyjnych ofert kontekstowych w czasie rzeczywistym, z uwzględnieniem lokalizacji,
indywidualnych upodobań oraz innych aktualnych i istotnych informacji;
• realizowanie oferty promocyjnej nabytej przez Internet (co jednocześnie pozwoli sprzedawcom uzyskać dostęp do danych
dotyczących realizacji oferty przez klienta i danych transakcji);
• dokonanie zakupu w sklepie internetowym i odebranie zakupionego towaru w sklepie tradycyjnym; umożliwić realizacje
transakcji przez Internet podczas pobytu w sklepie tradycyjnym;
• skorzystanie ze wskazówek w sklepie wirtualnym, dotyczących lokalizacji produktu w sklepie tradycyjnym;
• otrzymywanie powiadomień o dostępności produktów;
• otworzenie wirtualnego koszyka zakupów w sklepie tradycyjnym za pomocą urządzenia mobilnego i sfinalizowanie zakupu;

Ponadto, sprzedawcy powinni:
• współdziałać z dostawcami ofert promocyjnych, którzy automatycznie połączą ofertę z transakcjami konsumenta w czasie
realizacji płatności i będą dostarczać szczegółowych danych dotyczących transakcji;
• publikować na swojej witrynie, a także na właściwych portalach społecznościowych informacje o promocjach z
wykorzystaniem kart rabatowych;
• sprzedawać produkty bezpośrednio za pośrednictwem wirtualnych sklepów internetowych działających na bazie plakatów
oraz drukowanych reklam;
• tworzyć partnerskie programy lojalnościowe z producentami telefonów, operatorami sieci komórkowych i innymi
podmiotami działającymi w ramach ekosystemu uCommerce;

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11370

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane