uCommerce: Sprzedawcy muszą przekraczać oczekiwania konsumentów
Dla sprzedawców i instytucji finansowych uCommerce stanowi szansę na rozwój dzięki dostarczaniu spójnego, płynnego doświadczenia zaangażowania konsumenta. To również kluczowa strategia pozwalająca z powodzeniem konkurować z nowymi podmiotami wkraczającymi do świata uCommerce i przejmującymi wpływy od tradycyjnych graczy - czytamy w raporcie firmy First data "Universal Commerce: Nowa jakość spersonalizowanych zakupów online dla współczesnych konsumentów. Granice pomiędzy handlem w sklepie".
Żeby przyciągnąć i podtrzymać zainteresowanie oraz lojalność konsumenta, sprzedawcy muszą tworzyć strategie zakupowe wychodzące naprzeciw, a nawet przekraczające oczekiwania konsumentów. Aby to było możliwe należy pozwolić konsumentom na:
• przeglądanie w tradycyjnym sklepie witryny internetowej celem porównania oferty;
• porównywanie cen i rozważenie promocyjnych ofert kontekstowych w czasie rzeczywistym, z uwzględnieniem lokalizacji,
indywidualnych upodobań oraz innych aktualnych i istotnych informacji;
• realizowanie oferty promocyjnej nabytej przez Internet (co jednocześnie pozwoli sprzedawcom uzyskać dostęp do danych
dotyczących realizacji oferty przez klienta i danych transakcji);
• dokonanie zakupu w sklepie internetowym i odebranie zakupionego towaru w sklepie tradycyjnym; umożliwić realizacje
transakcji przez Internet podczas pobytu w sklepie tradycyjnym;
• skorzystanie ze wskazówek w sklepie wirtualnym, dotyczących lokalizacji produktu w sklepie tradycyjnym;
• otrzymywanie powiadomień o dostępności produktów;
• otworzenie wirtualnego koszyka zakupów w sklepie tradycyjnym za pomocą urządzenia mobilnego i sfinalizowanie zakupu;
Ponadto, sprzedawcy powinni:
• współdziałać z dostawcami ofert promocyjnych, którzy automatycznie połączą ofertę z transakcjami konsumenta w czasie
realizacji płatności i będą dostarczać szczegółowych danych dotyczących transakcji;
• publikować na swojej witrynie, a także na właściwych portalach społecznościowych informacje o promocjach z
wykorzystaniem kart rabatowych;
• sprzedawać produkty bezpośrednio za pośrednictwem wirtualnych sklepów internetowych działających na bazie plakatów
oraz drukowanych reklam;
• tworzyć partnerskie programy lojalnościowe z producentami telefonów, operatorami sieci komórkowych i innymi
podmiotami działającymi w ramach ekosystemu uCommerce;


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WYBRANE DLA CIEBIE
- Pt 18:35 22 kwietnia to kolejna niedziela z zakazem handlu
- Pt 18:07 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- Pt 18:00 Auchan Supermarket ruszył na warszawskiej Białołęce (galeria)
- Pt 16:56 GUS: Niższy wskaźnik koniunktury gospodarczej dla handlu detalicznego
- Pt 16:51 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- Pt 16:23 Lidl też sprzedaje produkty bez VAT
- Pt 15:46 Analitycy spodziewają się dwucyfrowych wzrostów sprzedaży LPP i CCC
- Pt 15:33 Gama kusi niezależnych przedsiębiorców. Kolejny sklep dołącza do sieci
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Leroy Merlin z kampanią wizerunkową skierowaną do przyszłych pracowników
- 3 Paweł Musiał w zarządzie Eurocashu. Odpowie za biznes detaliczny
- 4 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 5 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 6 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej