Symetria UX sprawdza jak działają zakupy z interaktywych ekranów w Carrefour

Autor: dlahandlu.pl 10 stycznia 2019 15:07

Symetria UX sprawdza jak działają zakupy z interaktywych ekranów w Carrefour fot. UX Symetria

Interaktywne ekrany w Carrefour to sposób na zamówienie do domu produktów, których akurat nie ma w sklepie stacjonarnym, lub zamówienia artykułów, których nie chcemy ze sobą dźwigać. Taka forma robienia zakup jest aktualnie dostępna tylko w jednej z warszawskich galerii handlowych - wyjaśnia Monika Banach z Symetria UX.

Korzystanie z wyszukiwarki również nie należy do wygodnego rozwiązania. Klawiatura wyświetla się na środku ekranu i musiałam cały czas przerzucać wzrok między górą a dołem ekranu aby kontrolować czy wpisuję właściwe słowo. 
Innym sposobem szukania produktów jest przeglądanie kategorii. Na jednym ekranie mieszczą się 3 kategorie i aby dotrzeć do kolejnych należy przewijać ekran w bok. Rozwiązanie takie powoduje, że dotarcie do właściwej grupy może zająć sporo czasu, zwłaszcza, że użytkownicy nie znają ich kolejności.

Niestety, w związku z brakiem możliwości uruchomienia funkcji mCarrefour nie mogłam przetestować jak wygląda płatność za zakupy oraz dostawa pod wskazany adres - podsumowuje Monika Banach z Symetria UX.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,98

  • Śr

    8,28

  • Min

    4,49

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6864
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.