Veepee zastąpi Zlotewyprzedaze.pl

Autor: dlahandlu.pl 30 stycznia 2019 13:38

Vente-privee, serwis wyprzedaży typu flash sales, wprowadza jeden brand Veepee i unifikuje strategię rozwoju na wszystkich 14 rynkach, na których działa w Europie.

Grupa Vente-privee obecna w 14 krajach z 6 różnymi markami, po przejęciu kilku europejskich graczy tworzy jedną wspólną markę Veepee, opartą na wspólnej wizji. - Unifikacja brandu na wszystkich rynkach symbolizuje udaną integrację naszych przejęć i nowy etap naszej działalności na silnym europejskim rynku – wyjaśnia Jacques-Antoine Granjon, założyciel i CEO Veepee. Trzy lata temu grupa podjęła decyzję o ekspansji w Europie. Efektem tej decyzji jest szereg przejęć m.in. większościowe udziały w polskiej spółce Złotewyprzedaze.pl, belgijskiej - Vente-Exclusive.com, w szwajcarskiej - eboutic.ch i duńskiej - Designers & Friends. Grupa przejęła również 100 proc. akcji grupy Privalia w Hiszpanii, Włoszech, Brazylii i Meksyku.

– Dzięki wspólnej i zunifikowanej strategii grupy, nasi klienci zyskają dostęp do 7 000 unikalnych światowych marek, rabatów na poziomie nawet do 80 proc. oraz wspólną platformę sprzedażową, która umożliwi wyprzedaż oferty produktów z wielu branży tj. moda, home & living, turystyka, food & wine – mówi Maciej Dulski, CEO serwisu złotewyprzedaże.pl. – Na nowej, ujednoliconej platformie sprzedaży zyskają również polskie marki, bo będą miały możliwość sprzedaży produktów na 14 europejskich rynkach – dodaje Maciej Dulski.

Grupa zatrudnia obecnie 6 000 pracowników, posiada 72 mln klientów na całym świecie. W 2018 roku, po raz pierwszy, ponad 50 proc. obrotów grupy pochodzi ze sprzedaży spoza Francji. Obroty grupy wyniosły w 2018 roku 3,7 bln euro. Największy obrót grupy, ponad 60 proc. generuje branża modowa, core business grupy. Bardzo silnym motorem wzrostu Veepee jest branża turystyczna oraz sport i rekreacja przynosząc kolejno w 2018 roku obroty rzędu 300 mln euro i 220 mln euro. Veepee jest obecnie wiodącym sprzedawcą win online we Francji, a obroty grupy z jego sprzedaży sięgają 60 mln euro.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,41

  • Min

    2,55

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6845
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.