Visa: Najwięcej transakcji zbliżeniowych na stadionach podczas mundialu dokonywali Polacy

dlahandlu.pl 27 lipca 2018 09:35

Płatności zbliżeniowe – dokonywane z użyciem kart, smartfonów czy urządzeń ubieralnych – stanowiły w czasie mundialu najpopularniejszą formę płatności, odnotowując podczas turnieju wzrosty w miastach organizujących mecze. W okresie Mistrzostw Świata FIFA 2018 płatności zbliżeniowe stanowiły 45 proc. wszystkich płatności Visa dokonanych w 11 miastach-gospodarzach. Najwyższy odsetek płatności zbliżeniowych podczas zakupów na stadionach – aż 74 proc. transakcji Visa – osiągnęli kibice z Polski.

Dane Visa obrazują pozytywny wpływ Mistrzostw Świata FIFA na rozwój gospodarczy kraju organizującego turniej. W trakcie trwania mundialu przyjezdni turyści wydawali na meczach więcej, niż miejscowi kibice – wartość transakcji na stadionach, dokonanych przez zagranicznych użytkowników kart Visa, była o 15% wyższa, niż wartość transakcji, które wykonali rosyjscy użytkownicy kart Visa. Wzrost wydatków turystów z zagranicy pozytywnie wpłynął na związane z ich obsługą branże – usługi hotelarskie, transport lotniczy i gastronomię.

Wydatki dokonane przez widzów meczu finałowego, w którym 15 lipca br. Francja zmierzyła się z Chorwacją, osiągnęły najwyższy poziom ze wszystkich 64 turniejowych meczów.

Według informacji dostarczonych przez FIFA, łączna, globalna oglądalność Mistrzostw Świata FIFA 2018 pobiła wszelkie rekordy i jest szacowana na ok. 3 miliardy widzów. Dane FIFA pokazują również, że 22% kibiców oglądało mecze w kanałach cyfrowych – na urządzeniach mobilnych lub komputerach stacjonarnych – lub na imprezach poza domem. Wszystko wskazuje na to, że turniej okaże się wydarzeniem sportowym o najwyższej w historii oglądalności na platformach cyfrowych, ustanawiając rekordy transmisji na głównych rynkach, takich jak Chiny, Francja, Wielka Brytania czy Stany Zjednoczone.

W trakcie Mistrzostw Świata FIFA 2018 w Rosji Visa była wyłącznym dostawcą usług płatniczych na wszystkich stadionach, gdzie akceptowano płatności bezgotówkowe. Na terenie obiektów kibice mogli płacić zbliżeniowymi kartami debetowymi i kredytowymi Visa, a także korzystać z mobilnych płatności zbliżeniowych w ponad 3,5 tys. stacjonarnych terminali płatniczych i w tysiącu terminali mobilnych.

Visa dała również kibicom w Rosji możliwość nabycia innowacyjnych produktów pozwalających na szybkie i łatwe dokonywanie płatności bezgotówkowych, w tym: 6,5 tys. obrączek płatniczych, 30 tys. opasek płatniczych oraz pamiątkowych, zbliżeniowych kart przedpłaconych Visa.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7889

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 560100

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.