W 2015 r. e-handel będzie miał 7 proc. udziałów w rynku handlu detalicznego

Autor: pr, dlahandlu.pl 26 maja 2011 09:34

Według wyliczeń The Boston Consulting Group nawet po doliczeniu kosztów przesyłki klienci oszczędzają na zakupach online średnio 15 procent. Wydatki w sieci rozwijają się w tak szybkim tempie, że przy optymistycznych założeniach raportu BCG w 2015 roku osiągną blisko 50 mld złotych, a e-handel będzie stanowił aż 7 procent całego handlu detalicznego w Polsce.

Rosnąca popularność zakupów internetowych oraz dobre prognozy zachęcają kolejne firmy do korzystania z tego kanału dystrybucji. Walkę o klientów w sieci zapowiadają jeszcze w tym roku tacy giganci jak Tesco, Auchan, Carrefour czy markety należące do Grupy Metro - Real oraz Makro Cash & Carry.
Rosnąca liczba e-sklepów i konkurencja między nimi spowodowała, że kuszenie cenami już nie wystarczy. Mimo, że polski e-konsument jest niezwykle pragmatyczny - cena to pierwsza i najważniejsza wartość - ważne są teraz usługi dodatkowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane