W 2015 r. e-handel będzie miał 7 proc. udziałów w rynku handlu detalicznego

Autor: pr, dlahandlu.pl 26 maja 2011 09:34

Według wyliczeń The Boston Consulting Group nawet po doliczeniu kosztów przesyłki klienci oszczędzają na zakupach online średnio 15 procent. Wydatki w sieci rozwijają się w tak szybkim tempie, że przy optymistycznych założeniach raportu BCG w 2015 roku osiągną blisko 50 mld złotych, a e-handel będzie stanowił aż 7 procent całego handlu detalicznego w Polsce.

Rosnąca popularność zakupów internetowych oraz dobre prognozy zachęcają kolejne firmy do korzystania z tego kanału dystrybucji. Walkę o klientów w sieci zapowiadają jeszcze w tym roku tacy giganci jak Tesco, Auchan, Carrefour czy markety należące do Grupy Metro - Real oraz Makro Cash & Carry.

Rosnąca liczba e-sklepów i konkurencja między nimi spowodowała, że kuszenie cenami już nie wystarczy. Mimo, że polski e-konsument jest niezwykle pragmatyczny - cena to pierwsza i najważniejsza wartość - ważne są teraz usługi dodatkowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 931
Ilość aktualnych ofert: 287907

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.