W 2018 roku do e-sklepów współpracujących z Grupą Domodi przepłynęło 325 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 21 grudnia 2018 11:35

Rok 2018 w handlu to rosnąca baza przedsiębiorstw i startupów skupionych wokół e-commerce. Intensywny wzrost firm w tym obszarze, spowodował dynamiczny rozwój rynku, a wraz z nim marketplace’ów. Rozszerzyły one swoją działalność oferując nie tylko aktywne zarządzanie produktami, ale także dotarcie do wielomilionowej, zorientowanej na zakup grupy odbiorców. W ciągu 2018 roku Polacy wydali łącznie 325 mln zł w sklepach e-commerce, do których trafili za pośrednictwem trzech serwisów Grupy Domodi.

Serwisy Grupy Domodi działają aktywnie na dwóch płaszczyznach: fashion i home&decor, jako

markeplace’y, które są konglomeratami ofert z danej branży. Na trzech serwisach swoje oferty zamieszcza łącznie 927 sklepów partnerskich, a ich ilość ciągle się zwiększa. W 2018 roku z portfeli Polaków do sklepów e-commerce współpracujących z Grupą Domodi przepłynęło 325 mln zł, odpowiednio: 184 mln na Domodi.pl, 78 mln na Allani.pl oraz 63 mln na Homebook.pl.

Jak będzie wyglądał nowy rok? - W 2019 roku będziemy w Grupie Domodi rozwijać bazę naszych partnerów - sklepów. Chcemy położyć na to mocny akcent. Wraz z tym, planujemy również szereg działań pod wspólnym hasłem "jakość". Pragniemy, aby nasi partnerzy otrzymywali najwyższej jakości obsługę oraz szeroki zakres wsparcia dla swoich biznesów. - mówi Agnieszka Janota, dyrektor komercjalizacji w Grupie Domodi. - Naszą ofertę skierujemy do różnych grup sklepów, aby każdy partner mógł znaleźć u nas usługę dopasowaną do swoich aktualnych wymagań. - dodaje.



W przypadku e-commerce budowanie wizerunku i potrzeb zakupowych działaniami online to

podstawa. Największe zmiany zanotowała branża w działaniach reklamowych obejmujących social media, czyli obszar, który nadal najskuteczniej buduje potrzeby zakupowe użytkowników i pozwala umacniać wizerunek firmy. - Treści reklamowe w mediach społecznościowych od dawna przestają być tylko reklamą, a stają się treściami natywnymi. - mówi Paweł Lewkowicz, social media performance manager w Grupie Domodi. A w 2019 roku zmian ma być jeszcze więcej. Jak przygotowują się na nie polskie ecommerce? - Nowy rok, to nowe wyzwania stojące przed Grupą Domodi. Te, które należy zaliczyć do najważniejszych to jeszcze większa praca z kreacją i nowe podejście do formatów video i live. Drugie wyzwanie to targetowanie - bardziej wnikliwe i precyzyjne. Jego zadaniem będzie pogłębienie lejka zakupowego, dopasowanie komunikatu reklamowego oraz wykorzystanie zachowań użytkowników - podsumowuje Lewkowicz.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7101
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 709

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.