W ubiegłym roku sprzedaż e-commerce sięgnęła 21,5 mld zł

Autor: Puls Biznesu 1 października 2013 09:14

Zakupy przez Internet w Polsce rozwijają się dynamicznie, a w ubiegłym roku sprzedaż e-commerce sięgnęła 21,5 mld zł. Nie oznacza to, że tradycyjny handel w sklepach zaniknie - czytamy w Pulsie Biznesu.

Wyniki badania przeprowadzonego przez Gemius Polska wskazują, że 60 proc. ankietowanych kupuje w sieci jedynie kilka razy w roku lub rzadziej. Częściej, co najmniej kilka razy w miesiącu, kupuje tylko 20 proc. respondentów.

Jak informuje Puls Biznesu 58 proc. badanych przyznała się, że zdarza im się przed zakupami w sieci sprawdzić jakość produktów w tradycyjnym sklepie. Najczęściej dotyczy to odzieży.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,95

  • Śr

    3,37

  • Min

    2,25

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane