Wartość e-commerce wzrośnie w tym roku o 17 p.proc.

Autor: Afiliant.com, dlahandlu.pl 13 kwietnia 2011 09:35

Pod względem wzrostu wartości wartości rynku e-commerce, Polska już kilka lat temu stała się liderem w Europie Środkowej. Liczba, jak i wartość zamówień systematycznie rośnie. Zgodnie z wynikami wywiadów przeprowadzonych na 1440 internautach w wieku powyżej 15 lat na przełomie listopada i grudnia 2010, wartość e-commerce w Polsce wzrośnie w tym roku jeszcze o około 17 p.proc.

Lawinowo rosnąca liczba e-sklepów sprawia jednak, że coraz trudniej dotrzeć z ofertą do potencjalnych klientów. Firmy musiały więc wyjść poza standardowe formy promocji.

Znajomość preferencji zakupowych Polaków oraz ich zachowań w sieci nie wystarcza już, aby odnieść sukces. Coraz więcej e-konsumentów przed podjęciem decyzji zakupowych sprawdza ceny w porównywarkach, czyta komentarze na forach i w serwisach opiniujących. Na popularności zyskują też zakupy grupowe. Narzędzia te znajdują odzwierciedlenie w rosnącej liczbie kupujących odpowiednio na aukcjach, jak i w sklepach internetowych. 

Nowe warunki biznesowe wymagają nowatorskiego podejścia do działań promocyjnych. Coraz większe zaufanie internautów zdobywa marketing afiliacyjny. Popularność tego typu działań wynika z systematycznie malejącej skuteczności tradycyjnych modeli promocji w Internecie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,49

  • Śr

    6,86

  • Min

    3,68

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane