Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Wdrożenie projektu e-sklepu we wszystkich Intermarche to 2016 rok

www.portalspozywczy.pl 28 lipca 2015 19:28

Wdrożenie projektu e-sklepu we wszystkich Intermarche to 2016 rok Szyld Drive może pojawić się na wszystkich sklepach Intermarche w 2016 roku

Według założeń wdrożenie projektu e-sklepu Le Drive we wszystkich sklepach Intermarché w Polsce nastąpi w roku 2016 początkowo z ofertą 7 tys. produktów. Koncept Drive Solo (magazyn z miejscem do odbioru zamówionego towaru) może pojawić się w Polsce w perspektywie 2-3 lat - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Patrick Renault, prezes Grupy Muszkieterów w Polsce.

Jaki dodatkowy obrót zyskają sklepy Intermarché dzięki uruchomieniu e-sklepu?
Nie sądzę, aby szczególnie w pierwszym okresie wzrosty były znaczne. Jeśli jednak obroty wzrosną jedynie o 3-4 proc., to wolę, aby tę część rynku przejęło Intermarché, niż aby ten udział dostały konkurencyjne firmy. Uruchomienie handlu internetowego to także inne korzyści, np. kwestie wizerunkowe. Firma sprzedająca przez Internet jest postrzegana jako nowoczesna. Działalność w sieci to również szansa na szerszą promocję oferty i nie mówię tu tylko o e-sklepie ale także o komunikowaniu się z konsumentami np. poprzez media społecznościowe. Widać, że w Internecie można podejść do tej kwestii bardziej subtelnie, bardziej indywidualnie, oferta może być bardziej spersonalizowana.

więcej: www.portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    5,17

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9562

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.