Wdrożenie projektu e-sklepu we wszystkich Intermarche to 2016 rok

www.portalspozywczy.pl 28 lipca 2015 19:28

Wdrożenie projektu e-sklepu we wszystkich Intermarche to 2016 rok Szyld Drive może pojawić się na wszystkich sklepach Intermarche w 2016 roku

Według założeń wdrożenie projektu e-sklepu Le Drive we wszystkich sklepach Intermarché w Polsce nastąpi w roku 2016 początkowo z ofertą 7 tys. produktów. Koncept Drive Solo (magazyn z miejscem do odbioru zamówionego towaru) może pojawić się w Polsce w perspektywie 2-3 lat - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Patrick Renault, prezes Grupy Muszkieterów w Polsce.

Jaki dodatkowy obrót zyskają sklepy Intermarché dzięki uruchomieniu e-sklepu?
Nie sądzę, aby szczególnie w pierwszym okresie wzrosty były znaczne. Jeśli jednak obroty wzrosną jedynie o 3-4 proc., to wolę, aby tę część rynku przejęło Intermarché, niż aby ten udział dostały konkurencyjne firmy. Uruchomienie handlu internetowego to także inne korzyści, np. kwestie wizerunkowe. Firma sprzedająca przez Internet jest postrzegana jako nowoczesna. Działalność w sieci to również szansa na szerszą promocję oferty i nie mówię tu tylko o e-sklepie ale także o komunikowaniu się z konsumentami np. poprzez media społecznościowe. Widać, że w Internecie można podejść do tej kwestii bardziej subtelnie, bardziej indywidualnie, oferta może być bardziej spersonalizowana.

więcej: www.portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane