Wedel stawia na zakupy grupowe

Autor: Puls Biznesu 9 maja 2013 09:09

Producent słodyczy idzie pod prąd. Korzysta z Groupona, przed czym wzbraniają się jego konkurenci - pisze "Puls Biznesu".

Jak podkreśla na łamach "PB", Magdalena Kołodziejska z Lotte Wedel, przygoda z Grouponem to test, ale - jej zdaniem - biorąc pod uwagę trendy sprzedażowe, ten kanał może stać się jedną z bardziej istotnych gałęzi łańcucha dystrybucji. Dodaje, że dodatkowo jest to sposób na wzmocnienie wizerunku i dotarcie do nowych grup klientów.

Naśladowców raczej nie będzie, bo - jak twierdzi branża - to żaden biznes. Zdaniem Agniejszki Górnickiej z firmy badawczej Inquiry, zakupy grupowe mogą sprawdzić się w przypadku luksusowych produktów spożywczych, bo w ich wypadku marże są wysokie. Dodatkowo, w takim kanale mogą sprawdzić się produkty słabo dostępne - czytamy w "PB".

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11170

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane