Weltbild.pl przejdzie rebranding

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 12 lipca 2013 09:16

Sklep internetowy Weltbild.pl wdrożył kolejne zmiany i przygotowuje się do rebrandingu. Swoje działania poprzedził badaniami marketingowymi, których celem było zrozumienie potrzeb klientów.

W badaniu wzięły udział kobiety w przedziale wiekowym 24-35 oraz 35-49 lat, stanowiące obecną i potencjalną klientelę Weltbild.pl. Analizie poddano mocne i słabe strony sklepu, oceniono konkurencje, a także preferencje zakupowe użytkowniczek.

Z badań wynika, że oczekiwania wobec sklepu dedykowanego głównie kobietom zorganizowane są wokół czterech atrybutów, takich jak dostępność, korzystność, dopasowanie do potrzeb i zindywidualizowanie. Klientki chcą asortymentu na średnim poziomie cenowym, bardzo często podkreślają znaczenie szybkiej dostawy oraz udogodnień związanych ze składaniem zamówień i odbiorem przesyłek. Korzystność utożsamiają z dużą ilością atrakcyjnych promocji. Kobiety są świadomymi konsumentkami wiedzą gdzie i jak szukać promocji.

Towar, nawet w internecie musi być tu i teraz, dlatego dobry sklep internetowy powinien zaspokajać pragnienie kobiety szybko i dostarczać produkt od razu. Jak podkreślają autorzy badania, kobiety są emocjonalne, dlatego ważna jest spersonalizowana komunikacja, wpływająca pozytywnie na lojalność.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,49

  • Śr

    3,61

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.