Weltbild.pl przejdzie rebranding

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 12 lipca 2013 09:16

Sklep internetowy Weltbild.pl wdrożył kolejne zmiany i przygotowuje się do rebrandingu. Swoje działania poprzedził badaniami marketingowymi, których celem było zrozumienie potrzeb klientów.

W badaniu wzięły udział kobiety w przedziale wiekowym 24-35 oraz 35-49 lat, stanowiące obecną i potencjalną klientelę Weltbild.pl. Analizie poddano mocne i słabe strony sklepu, oceniono konkurencje, a także preferencje zakupowe użytkowniczek.

Z badań wynika, że oczekiwania wobec sklepu dedykowanego głównie kobietom zorganizowane są wokół czterech atrybutów, takich jak dostępność, korzystność, dopasowanie do potrzeb i zindywidualizowanie. Klientki chcą asortymentu na średnim poziomie cenowym, bardzo często podkreślają znaczenie szybkiej dostawy oraz udogodnień związanych ze składaniem zamówień i odbiorem przesyłek. Korzystność utożsamiają z dużą ilością atrakcyjnych promocji. Kobiety są świadomymi konsumentkami wiedzą gdzie i jak szukać promocji.

Towar, nawet w internecie musi być tu i teraz, dlatego dobry sklep internetowy powinien zaspokajać pragnienie kobiety szybko i dostarczać produkt od razu. Jak podkreślają autorzy badania, kobiety są emocjonalne, dlatego ważna jest spersonalizowana komunikacja, wpływająca pozytywnie na lojalność.

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane