Wiceprezes RUCHu na Konferencji E-commerce: Jednokanałowa komunikacja to przeszłość

Autor: dlahandlu.pl 27 marca 2015 09:21

Wiceprezes RUCHu na Konferencji E-commerce: Jednokanałowa komunikacja to przeszłość

- Jednokanałowa komunikacja to przeszłość. Sklepy których klienci dokonują zakupów przez kanał tradycyjny i internetowy zyskują wyższe oceny niż wówczas, gdy zakup dokonywany jest jedynie w jednym z kanałów - mówił wiceprezes RUCH-u Dariusz Stolarczyk podczas Konferencji E-commerce Business Success Story & Strategies.

- Wyróżniłbym cztery zjawiska, które mają i będą miały wpływ na rynek e-commerce. Pierwszy trend to mobile. Dzisiejszy konsument spędza nawet 14 godzin dziennie z telefonem w zasięgu ręki. Telefon stał się oknem na świat, służy do konsumpcji dóbr i rozrywki.
Drugie zjawisko to rzeczywistość rozszerzona - sposób na połączenie zakupów off i online. Sprawdza się wszędzie tam, gdzie klient ma styczność z marką, przyspieszając decyzję o zakupie. Trzecie - druk 3D Tworzenie skrojonych na miarę produktów, np. przedmiotów codziennego użytku przyozdobionych unikalnym wzorem, napisem czy też wierną, portretową “kopią” twarzy klienta.Wreszcie internet rzeczy - świat fizyczny łączy się ze światem wirtualnym, a każdy przedmiot będzie potencjalnie zarówno „inteligentny", jak i podłączony do sieci. To daje ogromne możliwości ofertowe - mówił podczas swojej prezentacji Dariusz Solarczyk.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane