REKLAMA
REKLAMA

Wirtualna obsługa lepsza niż w sklepie tradycyjnym

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 18 maja 2011 09:38

Kilka tysięcy klientów, zarówno tradycyjnych sklepów, jak i internetowych, przepytanych przez firmę Vision SecretClient w ramach badania programu Jakość Obsługi nie ma wątpliwości, że wirtualna obsługa bije na głowę zakupy tradycyjne - czytamy w Dzienniku Gazecie Prawnej.

REKLAMA

Choć nadal zakupy w realnych sklepach wybiera ponad 70 proc. konsumentów, a jeden na trzech robił już je w sieci, to internet wyrasta na coraz ważniejszego gracza w handlu detalicznym.- Wydawać by się mogło, że to głównie niska cena przyciąga do zakupów w sieci. I na pewno jest to ważne. Ale okazuje się, że także jakość obsługi, większy wybór, wygoda polegająca na tym, że zakupy można zrobić bez wychodzenia z domu, mają nie mniejsze znaczenie - mówi w rozmowie z Dziennikiem Gazetą Prawną Filip Janicki, dyrektor generalny Vision SecretClient.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12425

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA