PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Wirtualna Polska uruchomiła serwis sprzedażowy Biore.to

Autor: pr/www.dlahandlu.pl 30 marca 2012 11:07

Wirtualna Polska uruchomiła nowy serwis sprzedażowy. Biore.to jest miejscem zarówno dla kupujących, jak i sprzedających. Pozwala internautom na zakup produktów unikalnych, często z limitowanych serii, dostępnych wyłącznie na stronach witryny.

REKLAMA

Biore.to, nowy projekt e-commerce Wirtualnej Polski, to pierwszy serwis na polskim ryku, łączący trzy cechy: unikalność dostępnych produktów, tygodniową sprzedaż w sieci oraz promocję partnerów serwisu. - Biore.to opiera się na znanym na polskim rynku modelu sprzedażowym, ale - i to stanowi o jego unikalności - posiada wyjątkową ofertę produktową. Klienci serwisu nabywać mogą produkty premierowe, dopiero wchodzące na rynek lub unikatowe, sprowadzone do naszego serwisu bądź produkowane na jego potrzeby przez polskich producentów. Co istotne, w chwili sprzedaży u nas, niedostępne na polskim rynku - podkreśla Ewelina Binzer, z-za dyrektora pionu ds. sprzedaży produktów płatnych, akcji specjalnych i e-Commerce WP.PL.

Cechą asortymentu witryny jest zróżnicowana, szeroka oferta produktowa i cenowa - obejmująca każdorazowo kilkanaście artykułów. Istotna, z punktu widzenia użytkownika jest częsta rotacja produktów (zmiana asortymentu następuje co tydzień, w środy w południe) oraz darmowa wysyłka towaru.

Poza dokonaniem zakupów, serwis umożliwia użytkownikowi przejrzenie oferty na kolejny tydzień, skorzystanie z opcji brałbym to, czyli zapisanie się na produkty przedpremierowe, dostępne w niedalekiej przyszłości. Internauta może też zasubskrybować targetowany po kategoriach newsletter, wówczas na bieżąco trafiać będą do niego informacje o nowych produktach z wybranego, interesującego go działu.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4565

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA