Wirtualny sklep to wydatek rzędu kilkudziesięciu tysięcy euro
Wirtualny sklep Tesco w seulskim metrze nie był drogi. To wydatek rzędu kilku, kilkudziesięciu tysięcy euro. To rozwiązanie było tańsze od reklamy telewizyjnej. Prawdziwe koszty projektu generowały dostawy wybranych przez klientów produktów pod wskazany adres - mówi z rozmowie z "Press" Simon Hathaway, szef ds. shopper marketing & retail operations w agencji Cheil.
- Załóżmy, jak to było w przypadku sieci Tesco w Korei Południowej, że chcemy być numerem jeden na danym rynku, ale bez ponoszenia gigantycznych nakładów na marketing. Mamy do wyboru kilka dróg. Na przykład wirale w sieci czy inne internetowe formy, które są wątpliwe, bo nie przekładają się na natychmiastowy zakup produktu. Ale możemy wybrać rozwiązania, które pozwolą na bezpośredni dostęp do oferty sklepu, niezależnie od pory dnia lub nocy. Dzięki naszej kampanii sprzedaż online sieci Tesco wzrosła o 130 proc. Byliśmy z tym pomysłem pierwsi na świecie. Trzy tygodnie temu w Wielkiej Brytanii na podobnych zasadach zaczął działać sklep Adidasa. Przed nim były także sklepy m.in. w Belgii, USA i Singapurze - wyjaśnił Simon Hathaway.

WYBRANE DLA CIEBIE
- 17:44 Sony pracuje nad inteligentnym robotem-kucharzem
- 17:31 Przychody Poczty Polskiej wzrosły o 10 proc. po kilku latach spadków
- 17:30 JD.com chce otwierać w Chinach 1000 sklepów... dziennie
- 15:36 Koszyk cen: Zakupy w sklepach franczyzowych o ok. 100 zł droższe niż te w...
- 15:36 Amazon wprowadza nową usługę, która ma uprościć międzynarodowe zakupy
- 15:22 JLL: Co czwarte centrum handlowe w Polsce przeszło rozbudowę
- 15:06 Jantoń buduje na rynku nową kategorię - hard lemoniade
- 14:59 TCC: 47 proc. konsumentów oczekuje, że sklep będzie inspirował jak gotować...
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
I kwartał w handlu – nowe przepisy oraz potyczka o pracowników i z pracownikami
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Leroy Merlin z kampanią wizerunkową skierowaną do przyszłych pracowników
- 3 Media Expert w Pasażu Tesco w Krakowie
- 4 Paweł Musiał w zarządzie Eurocashu. Odpowie za biznes detaliczny
- 5 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 6 Lidl wprowadza "ciche godziny"
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »SZUKAJ PRZETARGÓW
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Bielany (Stare Bielany), Podleśna, 25.60 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Praga Południe (Gocławek), 55.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Mokotów (Ksawerów), Puławska, 43.46 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa, Pięciolinii, 85.00 m², sprzedam mieszkanie