PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Właściciel kodyrabatowe.pl otwiera podobne serwisy na Ukrainie i Białorusi

Autor: dlahandlu.pl 14 kwietnia 2015 12:27

International Coupons, krakowski startup stojący za marką kodyrabatowe.pl, otwiera na Ukrainie platformę z kodami rabatowymi do sklepów internetowych.

Grupa International Coupons uruchomiła właśnie na Ukrainie platformę Picodi.com.ua, a na Białorusi Picodi.by. Serwisy oferują użytkownikom kody rabatowe do sklepów internetowych oraz informują o aktualnych promocjach. Tym samym liczba zagranicznych serwisów z kodami rabatowymi należącymi do polskiej grupy wzrosła do 16.

Wartość ukraińskiego rynku e-commerce w 2013 r. osiągnęła niemal 2 mld dolarów. Z danych podanych przez e-commerce.com.ua w 2014 r. wartość sprzedaży na rynku internetowym wzrosła do 21,7 mld hrywien. Pomimo głębokich problemów politycznych i gospodarczych, jakie dotykają Ukrainę od kilkunastu miesięcy, tamtejszy rynek jest wciąż uważany za perspektywiczny.

– Dramatyczne wydarzenia nie wpłynęły jednak na rozwój rynku e-commerce, którego wartość mierzona w hrywnach wzrosła o ponad 30 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Co więcej, Ukraina obok Turcji jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków m-commerce w Europie. Szacuje się, że już 40 proc. Ukraińców posiadających smartfony robi zakupy za pomocą telefonu komórkowego – wylicza Szymon Dobosz, CEO International Coupons i kodyrabatowe.pl.

Białoruski rynek e-commerce jest znacznie mniejszy od ukraińskiego – jego wartość wyceniana jest na 0,5 mld dolarów - ale równie szybko się rozwija. Według danych Gemiusa, już 75 proc. białoruskich internautów kupuje online, a najczęściej jest to elektronika i sprzęt RTV/AGD oraz odzież.

Spółka International Coupons od 2013 r. jest już obecna na rosyjskim rynku prowadząc platformę Moipromokody.ru. – Rosjanie najchętniej ze wszystkich narodowości korzystają z promocji i rabatów od zagranicznych sklepów internetowych. Najpopularniejsze grupy towarów w Rosji to RTV/AGD, bilety lotnicze, bilety na wydarzenia oraz odzież i obuwie. Przewidujemy, że podobnie będzie na Białorusi i Ukrainie – wyjaśnia Szymon Dobosz.

W ciągu ostatniego  kwartału, krakowski startup uruchomił nowe serwisy w takich krajach jak Singapur, RPA i Australia. Należące do grupy International Coupons platformy z kodami rabatowymi  obecne są 6 wszystkich kontynentach.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane