REKLAMA
REKLAMA

Wysoka jakość danych produktowych priorytetem w e-Commerce

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez firmę Brandbank 5 lutego 2013 11:30

Aspekt jakości standardu informacji o produkcie w Internecie spędza sen z powiek konsumentowi, który z dotychczas pasywnego, staje się aktywnym i wymagającym podmiotem rynku e-Commerce.

REKLAMA

Kupujący w e-sklepie oczekuje, że znajdzie wyczerpujące dane na temat kupowanych produktów - tak samo jak w momencie tradycyjnych zakupów w sklepie stacjonarnym. Przedstawienie pełnych i dokładnych informacji o produkcie, dodatkowo opatrzonych jego odpowiednimi zdjęciami, już od przyszłego roku stanie się wymogiem, jaki postawi przed nami Unia Europejska.

Aby umożliwić konsumentom wygodne zakupy w sieci, coraz więcej sklepów internetowych implementuje zgodny z unijnym rozporządzeniem standard już teraz. Zaobserwować możemy to już w e-sklepie Tesco, a to wszystko z pomocą firmy Brandbank Polska, współpracującą na bezpośrednich łączach z siecią, która szybko zmierza do bycia liderem na polskim rynku sprzedaży żywności online. Dzięki usłudze firmy Brandbank Polska, która zapewnia osobom robiącym zakupy przez Internet natychmiastowy dostęp do pełnych informacji o produkcie, obserwujemy zwiększony ruch wśród sklepów internetowych, którym zależy, aby jak najdokładniej odwzorować informacje o artykule na jego tzw. e-opakowaniu.

Jest to wyzwanie nie tylko dla sklepów, ale i dla producentów, którzy również otwierają się na nowy kanał dystrybucji i chcą, aby ich produkty sprzedawane online zawierały odpowiedni opis i najwyższej jakości dane, dzięki czemu będą lepiej rozpoznawalne i łatwiejsze do odnalezienia. Dowodem na to są wypowiedzi klientów firmy Brandbank, którzy korzystają z jej usług i widzą duży potencjał w rozwiązaniach, jakie oferuje.

"Obroty w branży usług e-commerce w Polsce szacowane są już na prawie 23 mld zł. Użytkowników korzystających z tego typu usług jest ponad 17 mln a dynamika wzrostu jest najwyższa w Europie (w 2012 ponad 16%). Obecność w sklepach internetowych z najlepszym portfolio produktów jest więc bezdyskusyjna. Rozpoczynając współpracę z firmą Brandbank liczymy na dotarcie do jak najszerszego grona konsumentów z ofertą produktową herbat Tetley i Vitax, wspartą aktualnymi zdjęciami i opisami produktów na stronach sklepu. Liczymy, że współpraca z firmą Brandbank usprawni i zoptymalizuje sposób prezentacji produktów Tetley i Vitax w sklepach internetowych." - powiedział Michał Baron - KAM z firmy Tata Global Beverages, producenta znanych marek herbat.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12720

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA