Wysoka jakość danych produktowych priorytetem w e-Commerce

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez firmę Brandbank 5 lutego 2013 11:30

Aspekt jakości standardu informacji o produkcie w Internecie spędza sen z powiek konsumentowi, który z dotychczas pasywnego, staje się aktywnym i wymagającym podmiotem rynku e-Commerce.

Kupujący w e-sklepie oczekuje, że znajdzie wyczerpujące dane na temat kupowanych produktów - tak samo jak w momencie tradycyjnych zakupów w sklepie stacjonarnym. Przedstawienie pełnych i dokładnych informacji o produkcie, dodatkowo opatrzonych jego odpowiednimi zdjęciami, już od przyszłego roku stanie się wymogiem, jaki postawi przed nami Unia Europejska.

Aby umożliwić konsumentom wygodne zakupy w sieci, coraz więcej sklepów internetowych implementuje zgodny z unijnym rozporządzeniem standard już teraz. Zaobserwować możemy to już w e-sklepie Tesco, a to wszystko z pomocą firmy Brandbank Polska, współpracującą na bezpośrednich łączach z siecią, która szybko zmierza do bycia liderem na polskim rynku sprzedaży żywności online. Dzięki usłudze firmy Brandbank Polska, która zapewnia osobom robiącym zakupy przez Internet natychmiastowy dostęp do pełnych informacji o produkcie, obserwujemy zwiększony ruch wśród sklepów internetowych, którym zależy, aby jak najdokładniej odwzorować informacje o artykule na jego tzw. e-opakowaniu.

Jest to wyzwanie nie tylko dla sklepów, ale i dla producentów, którzy również otwierają się na nowy kanał dystrybucji i chcą, aby ich produkty sprzedawane online zawierały odpowiedni opis i najwyższej jakości dane, dzięki czemu będą lepiej rozpoznawalne i łatwiejsze do odnalezienia. Dowodem na to są wypowiedzi klientów firmy Brandbank, którzy korzystają z jej usług i widzą duży potencjał w rozwiązaniach, jakie oferuje.

"Obroty w branży usług e-commerce w Polsce szacowane są już na prawie 23 mld zł. Użytkowników korzystających z tego typu usług jest ponad 17 mln a dynamika wzrostu jest najwyższa w Europie (w 2012 ponad 16%). Obecność w sklepach internetowych z najlepszym portfolio produktów jest więc bezdyskusyjna. Rozpoczynając współpracę z firmą Brandbank liczymy na dotarcie do jak najszerszego grona konsumentów z ofertą produktową herbat Tetley i Vitax, wspartą aktualnymi zdjęciami i opisami produktów na stronach sklepu. Liczymy, że współpraca z firmą Brandbank usprawni i zoptymalizuje sposób prezentacji produktów Tetley i Vitax w sklepach internetowych." - powiedział Michał Baron - KAM z firmy Tata Global Beverages, producenta znanych marek herbat.



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563342

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.