Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Zakupy grupowe dla biznesu pomogą przy cięciu kosztów marketingowych

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 25 kwietnia 2012 09:09

Według badań Euler Hermes liczba upadłych przedsiębiorstw w I kw. 2012 roku wzrosła rok do roku o 18 proc. W dobie kryzysu, firmy, aby ratować się przed bankructwem zmuszone są do cięcia kosztów. Dotyczy to szczególnie działań marketingowych.

 W ratowaniu z tej sytuacji sprzyja rozwój narzędzi internetowych, które dają znaczące oszczędności dla polskiego świata biznesu.

Jak wskazują badania GUS-s ponad 50 proc polskich firm ma swoją stronę www w sieci. Z kolei tylko 70 proc. przedsiębiorstw posiada jakkolwiek formę prezentacji w Internecie (np. e-wizytówki, wpisy w katalogach itd.). - Wiele firm upada z powodu braku wykorzystania odpowiednich narzędzi marketingowych. Internet oferuje setki różnych rozwiązań, które mogą przynieść MŚP znaczące korzyści - podsumowuje Magdalena Wójciak z Agencji Interaktywnej Exception.

Jednym ze sposobów przyjaznych dla budżetu firm są platformy zakupów grupowych dla biznesu. - Zakupy grupowe dla biznesu służą przede wszystkim promocji firm i ich usług czy produktów, co w rezultacie przekłada się na wzrost liczby klientów i sprzedaży. Najważniejszym atutem takich portali jest możliwość pozyskania nowych kontaktów- mówi Tomasz Krobski, właściciel B2Bdeal.pl

- Najtrudniejszą kwestią jest zdobycie danych i przyciągnięcie do siebie klienta. Co dzień dostajemy oferty firm, które sprzedają bazy danych, a tego typu platformy robią to po prostu za nas, co więcej od razu sprzedając naszą konkretną usługę - mówi Wojciech Hankiewicz, właściciel Agencji reklamowej Pinakolada.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Scoupon.pl 2012-05-23 15:03:19

    Zakupy grupowe dla firm są ciekawą propozycją do przetestowania potencjalnego partnera w biznesie po cenie niższej niż rynkowa. Jeśli chodzi o wachlarz ofert proponowanych w grupowym modelu, jest ich mało, więc pewnie popyt dopiero się kształtuje.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,14

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.