Zalando niezadowolone z wyników III kw.

Property News 6 listopada 2018 17:59

Po trudnym trzecim kwartale Zalando spodziewa się wyższych przychodów w ostatnich miesiącach roku 2018. Sieć oczekuje 20-25 proc. wzrostu.

- Jesteśmy wyraźnie niezadowoleni z naszych wyników finansowych w trzecim kwartale. Nasze oczy koncentrują się na budowaniu ekosystemu mody europejskiej na pełnych obrotach, a celem na rok 2020 jest podwojenie biznesu do 10 miliardów euro w woluminie brutto. W czwartym kwartale cały zespół skupia się teraz na mocnym zakończeniu tego roku - mówi CEO spółki Zalando, Rubin Ritter.


W trzecim kwartale Zalando zwiększyło przychody o 11,7 proc. do 1,20 mld EUR, a wolumen towarów brutto (GMV) wzrósł o 16,6 proc.

W trzecim kwartale Zalando zanotowało skorygowany EBIT w wysokości -38,9 mln EUR, czyli marżę w wysokości -3,2 proc. Spadek marży był spowodowany wolniejszym wzrostem przychodów i brakiem udziału w zyskach, spadkiem marży brutto i wyższymi kosztami realizacji. Marża brutto spadła głównie w wyniku powolnego startu sezonu, a także wyższych kosztów z powodu nieefektywnej rekondycjonowania zwrotów, spowodowanych błędami operacyjnymi, które zostały rozwiązane i rozwiązane w międzyczasie. Koszty realizacji wzrosły w wyniku wysokich inwestycji w infrastrukturę logistyczną, co jeszcze bardziej zmniejszyło ekonomikę koszyka i zwiększyło koszty transportu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,99

  • Śr

    14,74

  • Min

    8,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7598

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.