Zalando rozszerza ofertę luksusowej mody

Autor: dlahandlu.pl 25 marca 2019 13:02

Zalando rozszerza ofertę luksusowej mody Fot. materiały prasowe Zalando

Zalando rozwija ofertę premium wprowadzając 17 nowych marek, jak See by Chloé czy Mulberry. W tym roku globalne przychody ze sprzedaży mody luksusowej osiągną wartość niemal 95 milionów dolarów.

Moda luksusowa to rynek, który systematycznie rośnie z roku na rok. Według prognoz w Polsce będzie rozwijać się rokrocznie o 4,1%. Już teraz jest on wart niemal 3 mld złotych. Najbardziej dynamicznie rosnącą podkategorią jest obuwie – według szacunków w 2018 roku jej wartość wzrośnie o 8,7%, a rok później już o ponad 10%.

 Polacy coraz chętniej kupują produkty premium w sieci - już teraz szacuje się wzrost sprzedaży z 6% w 2017 roku do 11% w 2022. Zalando rozwija swoje portfolio marek, wprowadzając do sprzedaży aż 17 nowych marek, a wśród nich między innymi See by Chloé, Mulberry, Elisabetta Franchi, Missoni i Tous.

- Kategoria premium w znaczącym stopniu wpływa na wiarygodność Zalando. Jest to także jeden z najszybciej rozwijających się segmentów w naszym biznesie. Dostrzegamy w nim duży potencjał, dlatego zapraszamy do nas nowe, coraz większe marki premium i projektantów - mówi Lena Sophie Krups, Head of Buying Premium.

Rosnącą grupą odbiorców marek luksusowych są millenialsi. Jak wskazują badania, już ponad 40% klientów tego segmentu stanowi właśnie ta grupa. Ma to potwierdzenie w strategii rozwoju premium w Zalando. - Obserwujemy trend, w którym obecne pokolenia traktują produkty premium jak inwestycję, aspirują do nich. Nasza szeroka baza klientów ułatwia nam dotarcie do odbiorców premium z różnych pokoleń - dodaje Lena Sophie Krups.

Według szacunków globalny dochód ze sprzedaży mody luksusowej w 2019 r. wyniesie 94 625 mln USD i tym samym zwiększy się o 2,1% w ciągu najbliższych 3 lat.

 

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



PARTNER SERWISU


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    4,19

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8426
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.