Zalando rozszerza współpracę ze sprzedawcami stacjonarnymi

Autor: dlahandlu.pl 30 października 2018 11:32

Zalando rozszerza współpracę ze sprzedawcami stacjonarnymi Fot. Shutterstock.com

Zalando – wiodąca platforma modowa i lifestyle’owa w Europie, do końca roku rozszerzy model współpracy z handlowcami stacjonarnymi – Connected Retail - o udostępnienie na niemieckiej platformie asortymentu ponad 600 sklepów tradycyjnych.

Projekt ten rozpoczął się w firmie cztery lata temu. Zalando udało się stworzyć otwarty ekosystem, będący polem współpracy wszystkich grup branży modowej na płaszczyźnie cyfrowej. Ambicje Zalando w tym zakresie nie kończą się na Niemczech. W 2019 roku model Connected Retail zostanie wprowadzony na rynki zagraniczne, na których obecne jest Zalando, w pierwszej kolejności w Holandii.

Dzięki Connected Retail sprzedawcy współpracujący z Zalando mogą poszerzyć dostępność swojego asortymentu w sklepach stacjonarnych o platformę internetową. Przykładowo, kiedy klient zamawia artykuł, którego nie ma już w magazynie Zalando, ale posiada go któryś z partnerów, zamówienie wysyłane jest do sklepu znajdującego się najbliżej adresu dostawy. Lokal odbiera zamówienie i wysyła je bezpośrednio do klienta.

– Connected Retail jest centralnym elementem platformy Zalando. Znajdujący się w ofercie asortyment 600 sklepów dowodzi, że integracja kanałów internetowych i offline ma bardzo pozytywne efekty dla wszystkich: dla klienta, sklepu stacjonarnego i dla Zalando. Dlatego w nadchodzących miesiącach będziemy wprowadzać ten model z dużą liczbą nowych partnerów - mówi Carsten Keller, wiceprezes działu Direct-to-Consumer w Zalando. – W przyszłości będziemy również stosować to rozwiązanie w przypadku dostaw tego samego lub następnego dnia, ponieważ sklepy stacjonarne naszych partnerów są często zlokalizowane bliżej klienta niż nasz magazyn centralny. W ten sposób tworzymy nowe doświadczenie zakupowe oparte na współpracy z handlem stacjonarnym, niezależnie od miejsca zamieszkania – dodaje.

Już dziś widać wyraźnie, że związek pomiędzy handlem online i stacjonarnym prawdopodobnie będzie się zacieśniać w przyszłości. Proces zakupowy od dawna odbywa się za pośrednictwem różnych kanałów: klienci czerpią informacje i inspiracje najczęściej online (z mediów społecznościowych, e-sklepów marek lub platform sprzedażowych), porady i decyzje zakupowe podejmowane są natomiast zarówno w sklepie stacjonarnym, jak i w kanale internetowym. Nowa cyfrowa rzeczywistość oferuje klientom i sprzedawcom wiele możliwości.



WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7142
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.