Zalando stawia na automatyzację pracy i inwestuje w start-up

Autor: dlahandlu.pl 28 lutego 2018 13:02

Modowa platforma internetowa Zalando nabyła mniejszościowy udział w Magazino. Start-up z Monachium zajmuje się automatyzacją i robotyzacją pracy w centrach dystrybucji firm z branży e-commerce.

Roboty Magazino mają szereg czujników i oprogramowanie, które umożliwiają im pracę w centrum dystrybucji. Ich zadaniem jest odciążenie pracowników od najbardziej wymagających zadań. 

- Wierzymy, że łączenie kompetencji pracowników z zaawansowaną technologią doprowadzi nas do najlepszych wyników. Nasza inwestycja w Magazino zapewnia nam dostęp do innowacyjnej technologii, wysoce kompatybilnej z naszą obecną infrastrukturą. Może ona być stosowana w elastyczny sposób, aby wspierać naszych pracowników w centrach dystrybucyjnych - powiedział David Schröder z Zalando.

Zalando zainwestuje w Magazino 20 mln euro. Siemens Innovative Ventures już w 2015 roku nabył 49 proc. udziałów w tym start-upie.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Kamil Drozd 2018-03-06 13:17:12

    Małe sklepy internetowe mogą się tylko od nich uczyć. Automatyzacja działań to klucz do sukcesu. Ja wprowadziłem u siebie wtyczkę, która zarządza automatyczną wysyłką smsów do klientów np o zmianie statusu zamówienia lub z podziękowaniem za zakup. Łatwy sposób na budowanie relacji.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,33

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8341

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551950

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.