Zalando stawia na automatyzację pracy i inwestuje w start-up

Autor: dlahandlu.pl 28 lutego 2018 13:02

Modowa platforma internetowa Zalando nabyła mniejszościowy udział w Magazino. Start-up z Monachium zajmuje się automatyzacją i robotyzacją pracy w centrach dystrybucji firm z branży e-commerce.

Roboty Magazino mają szereg czujników i oprogramowanie, które umożliwiają im pracę w centrum dystrybucji. Ich zadaniem jest odciążenie pracowników od najbardziej wymagających zadań. 

- Wierzymy, że łączenie kompetencji pracowników z zaawansowaną technologią doprowadzi nas do najlepszych wyników. Nasza inwestycja w Magazino zapewnia nam dostęp do innowacyjnej technologii, wysoce kompatybilnej z naszą obecną infrastrukturą. Może ona być stosowana w elastyczny sposób, aby wspierać naszych pracowników w centrach dystrybucyjnych - powiedział David Schröder z Zalando.

Zalando zainwestuje w Magazino 20 mln euro. Siemens Innovative Ventures już w 2015 roku nabył 49 proc. udziałów w tym start-upie.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Kamil Drozd 2018-03-06 13:17:12

    Małe sklepy internetowe mogą się tylko od nich uczyć. Automatyzacja działań to klucz do sukcesu. Ja wprowadziłem u siebie wtyczkę, która zarządza automatyczną wysyłką smsów do klientów np o zmianie statusu zamówienia lub z podziękowaniem za zakup. Łatwy sposób na budowanie relacji.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,99

  • Śr

    7,24

  • Min

    3,58

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 3903

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane