Zmiany witryny delikatesów Frisco.pl

Autor: eKomercyjnie.pl 25 czerwca 2012 10:21

Po 6 latach obecności na rynku postanowiliśmy udostępnić klientom nowe możliwości, wydłużyć godziny przyjmowania zamówień na kolejny – albo nawet na ten sam dzień, wprowadzić programy rabatowe - powiedział w wywiadzie dla portalu eKomercyjnie.pl Krzysztof Surowiec, dyrektor marketingu Frisco.pl.

Zmiany objęły nie tylko stronę www, ale też systemy przetwarzające i platformę wysyłania zamówień do dostawców. Zdaniem Krzysztofa Surowca przewagą logistyczną Frisco.pl jest zamawianie owoców, warzyw, nabiału, mięsa i ryb od dostawców bezpośrednio dla złożonych zamówień, a nie kompletowanie dostaw spośród asortymentu pozostałego po odwiedzinach klientów w stacjonarnym sklepie. Zmiana tego systemu i obsługa klientów w trybie 24/7 była wyzwaniem informatycznym.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane