Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Zwrot pieniędzy za e-zakupy. Goodie rusza z usługą cashback

Autor: dlahandlu.pl 5 września 2018 12:14

Zwrot pieniędzy za e-zakupy. Goodie rusza z usługą cashback Fot. materiały prasowe

Użytkownicy aplikacji zakupowej goodie i strony www.goodie.pl od 10 września będą mogli korzystać z nowej funkcji – cashback – pozwalającej na otrzymanie zwrotu części pieniędzy wydanych w niemal tysiącu sklepów internetowych. – Wprowadzenie cashback to odpowiedź na potrzeby powiększającego się grona polskich smart shopperów – mówi Wojciech Grudzień, prezes zarządu Millennium Goodie.

Platforma zakupowa goodie, uruchomiona przez Bank Millennium pod koniec 2016 r., zaczęła swoją działalność od agregowania i prezentowania zniżek i promocji, dostosowanych do preferencji klientów i miejsca, w którym się znajdują. Kolejnym etapem było udostępnienie możliwości zakładania kart lojalnościowych galerii handlowych w aplikacji goodie i, w ramach współpracy z markami, rozpoczęcie oferowania użytkownikom goodie dostępnych tylko dla nich promocji. 10 września goodie wejdzie w kolejny etap rozwoju, udostępniając program cashback, umożliwiający otrzymywanie zwrotu części wydatków na zakupy w e-sklepach. W programie jest już około 1000 partnerów z różnych branż, m.in. odzieżowej, technologicznej, spożywczej, wnętrzarskiej czy gastronomicznej. Sieć usługodawców współpracujących z goodie stale się poszerza. W zależności od wyboru konkretnego sklepu, można liczyć na zwrot nawet do 25 proc. wartości transakcji. Przeważnie jego wysokość wynosi, w zależności od marki sklepu i kategorii danego produktu, od 2 do 15 proc.

– Program goodie cashback wyróżnia wysokość możliwych do otrzymania zwrotów wydatków na zakupy oraz szybkość wypłaty środków – zaznacza Wojciech Grudzień, prezes zarządu Millennium Goodie. – Wprowadzenie cashback to ważny krok w rozwoju platformy goodie. To również okazja dla naszych partnerów biznesowych do zainteresowania swoją ofertą szerokiej grupy użytkowników goodie – komentuje Wojciech Grudzień.

Na jakie profity liczy Bank Millenium w związku z rozwojem goodie? – 90 proc. użytkowników goodie to klienci innych banków. Dla nas to niepowtarzalna okazja, aby do nich dotrzeć, a w przyszłości zaproponować usługi finansowe naszego banku. Na dzień dzisiejszy nie mogę zdradzić więcej, ale na pewno goodie będzie poszerzane o kolejne funkcjonalności – mówi Wojciech Grudzień.

Cyfrowa platforma goodie wykorzystuje zaawansowane technologie, takie jak wyszukiwanie głosowe czy geolokalizacja, w celu wsparcia całego procesu zakupowego. Dzięki temu użytkownik otrzymuje informacje o ciekawych ofertach dostosowane do swoich indywidualnych potrzeb i preferencji. Platforma goodie została oparta na infrastrukturze chmury Microsoft Azure. Pozwoliło to na szybkie wdrożenie takich funkcji serwisu jak rozpoznawanie obrazu, silnik rekomendacji oparty na machine learning czy narzędzia do obsługi multimediów.



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    3,86

  • Min

    1,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9629

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.