• daot 2016-12-24 11:07:31

    Zgadzam się z przedmówcą. Poza tym w tamtym roku też był zwiększony popyt w okresie przedświątecznym i problemów nie było a w tym roku brakowało jaj nawet kilka dni przed zwiększoną sprzedażą. Nie wiem jakim trzeba być idiotą aby nie zapewnić na święta odpowiedniej ilości towaru albo... liczyć na pieniądze z innego źródła niż sprzedaż. Mogę zrozumieć, że problem też częściowo wynika z salmonellą w jajach u jednego z producentów ale w dzisiejszych czasach chyba można to odpowiednio załatwić aby dostawy były regularne. Z tego co zaobserwowałem z mąką (ze stałej oferty) też był mały problem. Mam wrażenie, że Biedronka zaczyna sobie nie radzić, może trzeba by zweryfikować kompetencje ludzi na wyższych stanowiskach aby takich wpadek w przyszłości nie robić. Jedno jest pewne wizerunek wśród klientów ucierpiał bo trochę wpadek było. Cieszy się i zaciera ręce konkurencja (zwłaszcza ta strategiczna) bo wizerunkowo stoją lepiej a na takich problemach konkurencji zyska w oczach dużo.

  • TMK-k 2016-12-23 23:31:18

    Prawda leży w grzecznie mówiąc "niewłaściwym" traktowaniu dostawców. Teraz również dostawców jajek...

    Należy zauważyć, że nikogo wewnątrz działu zakupów nie interesuje , tak naprawdę klient i jego potrzeby w okresie przed świątecznym. Brak takiego produktu spowodowany specyficznym działaniem kupców dowodzi , że spodziewane przychody z wymuszonych odszkodowań od dostawców są zdecydowanie wyższe niż zyski ze sprzedaży produktu obecnego na półce... Przykre jak traktuje się klienta, a jeszcze bardziej , że on tego nie widzi.


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    15,98

  • Śr

    8,60

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8304
Ilość aktualnych ofert: 491119

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.