• Mieszkanka osiedla 2019-01-11 10:11:40

    Szkoda ,że w Olsztynie przy ul.Wrocławskiej nie zamkną .

    Pusto i Pani kierownik butna .

  • Piotrq 2019-01-11 09:15:04

    Bardzo dobre posuniecie, nie ma co utrzymywać nierentownych placówek, analiza ekonomiczna jest potrzeba w handlu, to podstawa, przecież 20% sklepów robi 80% obrotu - zasada Pareto. Pozdrawiam z Suwałk

  • Nick 2019-01-10 20:07:36

    They have been wanting to leave for a long time. Their stores tend to be dumpy and badly maintained. They have good locations, that would do much better under a company interested in growing and willing to invest the needed capital.

  • @Gregor 2019-01-10 18:58:05

    o tym przeciez napisalem , tylko innymi słowy. Rozwój bylby jednka gdyby wzieli Geanty a to sie im nie udalo. Generalnie nie mieli pomyslu ani logistyki na format LP no i popłyneli

  • Gregor 2019-01-10 17:39:21

    Panie Manager. Kupili sklepy w 2006 roku w ramach rozwoju sieci. Nad tymi blaszakami nie ciazylo fatum i tam nie trzeba bylo szamana tylko managera z pomyslem (nie mylic z wizja;). Zatowarowali blaszaki produktami marki wlasnej (wtedy i dzis w przypadku Tesco sredniej jakosci w niekonkurencyjnej cenie) i..... niepojechalo.

  • Mieszkaniec Choszczna 2019-01-10 15:46:28

    Tesco Choszczno też chyba padnie bo towaru jak na lekarstwo nie wiem czy to zależy do kierownika tej placówki czy też od tego, że Tesco brakuje już pieniędzy na towar. Żal.

  • Ju 2019-01-10 14:47:26

    Tak wlasnie ratuje sie wyniki. Bardzo dobrze, nierentownych sklepow sie nie trzyma. A wyniki sie poprawia. Niech Carrefour uczy sie od Tesco, tez maja spoko nierentownych placowek i powinni je zamykwc nie utrzymywac, bo za chwike bedzie kiepsko.

  • manager 2019-01-10 14:22:15

    tak kończy się zakup od Grupy C. w 2006 r wszystkich sklepów LP i nie słuchanie managerów , że to popsuje markę itd. Podobnie jak Real , który kupił od nich Geanta i znikł z rynku polskiego , stanie sie z Tesco. Żal.

  • Jan 2019-01-10 14:00:54

    Wszyscy biją rekordy sprzedaży, a Tesco się zwija? Szkoda, bo lubię te sklepy.


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,98

  • Śr

    3,60

  • Min

    2,38

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5468

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.