PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu

  • Jab 2019-04-20 07:49:43

    Bardzo dobrze, wielkie sieci wymuszają na firmach produkcję produktów pod własnym logo po minimalnym zysku dla tych firm. Dodatkowo swoimi markami wypierają marki znane niejednokrotnie ze stuletnią trtradycją które są lubiane wśród konsumentów .

  • Producent 2019-04-18 14:03:41

    Polacy przyzwyczaili sie do taniej żywności i dla tego tak łatwo ja wyrzucają. Proszę obejrzeć przedświąteczne zakupy.

    Marki własne istnieją bo Brendy wybulily kupę kasy na promocje..

    Najważniejsze bardzo dużo przedsiębiorców miało kłopoty wielu zbankrutowało przez marki własne.. To jest bardzo śliski biznes

  • konsument 2019-04-18 13:55:32

    Cel regulacji jest jeden, wzrost cen produktów w sklepach. Przecież brandy kosztują więcej, a więc i VAT z ich sprzedaży będzie wyższy. Czy jednak nie ograniczy to konsumpcji rodzin o niższych dochodach?

  • :) 2019-04-18 10:51:26

    Pani Kasia powinna się wstydzić nazywać siebie ekspertem pisząc takie bzdury :)


BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7627
Ilość aktualnych ofert: 498071

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.