• Pracownik obserwator 2019-05-20 22:46:15

    ~nikt ważny

    Nie sądzisz chyba, że obecne „tuzy” zarządzania na stanowisku prezesa, dyrektor handlu i jej asystentka AR coś dobrego robią dla tej firmy, one razem z MM sa zwykłymi sępami, które wyciągają ile się da ..dla siebie ...

  • Jurek 2019-05-06 20:39:40

    Jaki Taki Kto to jest FB?

  • Jaki Taki 2019-05-06 19:52:47

    Bardzo Bardzo długo będzie to wszystko trwało FB nawet nie zdają sobie z tego sprawy że rok albo i dłużej to mało.

  • Marek 2019-05-03 09:17:22

    To już nie będzie żaden PIP to będzie Spar z RPA który przejmie lokalizacje sklepów i rozpocznie na nowo działalność nie mająca nic wspólnego z Piotrem i Pawlem

    Panowie z CP i RPA ładnie to wszystko obmyślili

  • Paweł i Gaweł 2019-05-03 01:37:29

    Jak się zniszczyło wizerunek marki, to trzeba się przebrandować, ale wcześniej wymienić personel, który doprowadził do upadku obecnego brandu(od góry do dołu bez skrupułów) . Miejsce w biznesie jest dla każdego. Piotr i Paweł miał klienta wyselekcjowanego i asortyment też.

  • Edward 2019-05-02 22:22:23

    Biznes ma szansę wyjść na prostą pod warunkiem wprowadzenia sensownej polityki handlowej, asortymentowej, cenowej i przede wszystkim marketingowej. Tylko z obecnym top managment szanse są nikłe :-( ale trzymam kciuki, bo koncept jest unikatowy.

  • jeszcze jeden nikt 2019-05-02 16:03:24

    Inquiry Market Research obsługuje Biedronkę i Carrefoura. Czy jest wiarygodnym ekspertem?

  • Nikt ważny 2019-05-02 15:54:29

    Do pracownik obserwator:

    Zadaj sobie pytanie: kto doprowadził (prawie) do tej upadłości a kto Was z tego wyciąga, bo masz chyba problemy z oceną rzeczywistości.

  • KEL 2019-05-02 12:33:19

    nikt nie robi biznesu za darmo.

    każdy chce zarobić.

    wiec jeżeli SPAR.RPA będzie chciał zarobić to albo dyskont albo delikatesy.

    na dyskont z kiełbasą grillową z papieru toaletowego za 7.99zł jest miejsce bo polaćki chcą tez zarobić i myślą ze jak kupią to im się trafiła promocja. nie ma nic za darmo. a wszystkie te produkty delikatesowe nie mają nic wspólnego z jakością . z drugiej strony upadki BOMI , MARCPOL , ALMA , PIOTRIPAWEŁ jest to zwyczajne tzw polskie wycofanie sie z rynku z dużą kasą wyciągnięta wcześniej na spółeczki i zostawienie wszystkich na lodzie ( pracowników dostawców) te sklepy miały racje bytu i generowały duże zyski ale ego właścicieli złodziejstwo i cwaniactwo było zbyt silne od realiów zmian rynkowych.

  • Fresh Maker 2019-05-02 11:45:45

    Ja mam nadzieje ,ze inwestor wykopie z PiP ludzi ktorzy sa na gorze z wielkiej swity krakowskiej szkoly dobijania biznesu !

  • Asystentka Mietka 2019-05-02 11:34:56

    Inwestor wykazał oficlajnie zainteresowanie i podpisał list intencyjny w którym jest szereg warunków do spełnienia żeby doszło do finalnego zainswetowania pieniązków i Uokik jest tu najmniejszym problemem.Tyle w temacie narazie są puste półki i nie pewna przyszłośc.

  • klientka 2019-05-02 11:00:57

    Sklep DELIKATESOWY - to taki , który ma produkty ; lepszej jakości , unikatowe , nowatorskie lub absolutnie proste - bez barwników i polepszaczy , ciekawie pakowane .A że troche droższe -to trudno .Jak będę chciała sobie kupić byle co dostępne w każdym dyskoncie to pójdę do Biedry albo Dinusia .

  • Pracownik obserwator 2019-05-02 09:44:51

    Pewnie, że jest przyszłość dla PiP.

    Na pewno bez szkodników : (...) i przez nich zatrudnionych klakierów.

    Nowa firma musi wyczyścić to towarzystwo biznesowo- folwarczne o dość szemranej reputacji które w tej chwili wyciągają z PiP ile się da.


BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 853

GORĄCE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 416357

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.