• pit 2019-07-30 20:08:18

    Nie rozumie tylko jednego: dlaczego w takiej sytuacji sie nie pozwalniacie. Niech pozamykaja w cholere i bedzie spokoj. Rozumie, ze moze sa jakies pojedyncze miejscowosci gdzie nie ma innej pracy, ale generalnie to w kazdym wiekszym miescie pracy wszelkiego rodzaju jest dostatek. Sa wiec dwie mozliwosci: albo wcale tak zle nie jest albo tak kochacie Tesco.

  • Współczujaca Kolezanka 2019-07-20 10:48:42

    Porazka to mało powiedziane,tragedja-to jest po prostu KOLCHOZ!!!!Ludzie wykorzystyuwani sa do cna.Wiem ,bo pracuje tam kolezanka i bardzo mi jej żal!!Kiedyś był pełna żyucia osobą,teraz to już wrak człowieka!!!! Zmęczona,apatyczna ,az zal patrzeć ,a robi za TRZECH!!!!Oyteiera stoisko, później idze na inne(ale pod restrykcją,szybko na czs!!!!a póżniej jeszcze gdzie indziej!!!!!MASAKRA!!!!Czy tam nie ma kontroli z zewnątrz!!!!!To podlega pod sad pracy!!!To jest jawne wykorzystywanie człowieka!!!!Nie wpomne już o Marnym wynagrodzeniu!!!!

  • A.Szkliński 2019-07-09 08:39:05

    Jedyną drogą do podwyższenia wynagrodzeń jest zwiększenie wydajności pracowników.

  • Lena. 2019-07-09 07:43:43

    Puste półki. Mało pracowników. Duże wymaganie Wynagrodzenie kiepskie. Złośliwość i obrażanie przez klijętów. Siedzenie na kasach. Jeszcze wymieniać????? Lubie ludzi, którzy tam pracują. Ale tak się nie da na dłuższą metę....

  • klient 2019-07-08 21:33:09

    Porazka co oni tam wyrabiają z pracownikami robi za 3 osoby to nie jest normalne

  • robol 2019-07-08 16:32:44

    Problemem jest: dotychczasowa rozdmuchana kadra kierownicza, często bez podstawowej wiedzy, niejednokrotnie pozbawiona kultury osobistej. Po co tyle lat utrzymywali np. kierownika pok (nasz np. nie miał pojęcia co robić w skarbcu, wszystko tak naprawdę robili koordynatorzy, kierownik ograniczał się do zrobienia grafiku, oglądania ubrań i palenia papierosów). Choć co gorsza nie rozumiem dlaczego najwyższe kierownictwo na to pozwalało, przecież można było zlecać zadania do wykonania? (na sklepie zawsze jest robota). To są zmarnowane pieniądze.

    Kolejna sprawa idea regionalnych... przecież Ci ludzie (przynajmniej z mojego regionu) nic nie wnoszą do tej firmy! Te telekonferencje które prowadzą nadają się do kabaretu! Doktoryzują się nad raportami, które centrala ma na własne potrzeby a oni dorabiają ideologie do wyników i naciskają na managerów, żeby coś poprawić podczas gdy raporty robią hindusi, i nikt nie wie skąd te dane biorą. Przecież to jakaś parodia. No ale rozumiem, trzeba się czymś wykazać.

    A te obchody z kierownikami, którzy biegną za tym regionalnym z notatnikiem, i piszą co gdzie przestawić? Litości co taki regionalny może wiedzieć skoro jest na sklepie raz na 3 miesiące, to kierownik sklepu (ale musi mieć jaja) powinien tu ustalać co ewentualnie poprawić pod kątem zwiększenia sprzedaży.

  • Xyz 2019-07-05 18:49:12

    Połki puste, magazyn zawalony...nie ma komu towarować bo pracownicy z działów siedzą na kasie. Nie dziwota, że klienci omijają Tesco......Nie da się ogarnąć fazy myślenia szefostwa tej firmy....

  • EKIPA TESCO. 2019-07-05 11:27:20

    To szczera prawda pracownicy wykonują podwójną pracę na kasach wykładania towaru zmiany cen to jest nie do pomyślenia żeby kasjerka na kasach samoobsługowych stała 8 godz ,zastąpiona tylko podczas przerwy..Jeżeli Tesco nie osiąga dochodu to niech zamknie te sklepy a nie gnębi pracowników.


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,29

  • Śr

    3,27

  • Min

    2,68

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6556
Ilość aktualnych ofert: 296035

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.