• Karolina 2019-08-25 06:29:08

    Płaczą, bo sami łupią dostawców. Kiepska polityka zakupowa i pazerność nie służy EC. Dino wykosi ich po całości, idą jak burza.

  • Bakbar 2019-08-04 23:22:34

    Sieci typu JMD,Lidl+Kaufland itd stosuja taktykę cenową "predatory pricing" i tyle w temacie. Promocja to często ich inwestycja w Klienta (z marzy oczywiście mają przestrzeń bo dostali od dostawcy... policzcie różnice na cenie 2% i 50 000 000 000 Biedronki a wiemy ze są dużo większe). Jest ruch Klienta jest obrót jest marza. Polaczki naiwne lecą po promocje bo 1 zł taniej, a pozniej dziwią się ze z ktaju zrobili kolonie i dobrej wysoko płatej pracy ciagle jak na lekarstwo. Piłsudski słusznie stwierdził "Naród wspaniały tylko ludzie qrwy". I tak w pogoni za cena umarł nasz detal i unikatowa struktura rynku detalicznego na skalę Europy (tak na skalę Europy!). Zamiast roznorodnosci mamy wszędzie to samo to samo to samo to samo tylko co najwyżej etykiety i gramatury różne. No cóż tak przecież wybiera Klient... nasz Pan.

  • Hmmm 2019-08-01 18:18:48

    Tak na marginesie zdjęcie półki do artykułu nie jest z polskiego rynku :)

  • tratatata 2019-08-01 17:48:44

    Oddaliście władze Niemcom i Portugalczykowi to co wyjecie ??

  • Delikatesy nie z Podlasia 2019-07-31 22:49:35

    Eurocash 31.07.2019 Jogurt Jogobella 150 g mix 1,15 netto a tym czasem w Makro 0,99 netto.

    Czekolada Milka mix Eurocash 2,49 netto , Kaufland 1,99 Brutto!!!!

    Kogo Eurocash takimi artykułami chce namówić do zakupów ? Ludzie zejdźcie z marży w tym Eurocashu. Mniej Porshe, imprez, opłat marketingowych, nierentownych projektów i będziecie tańsi. Jak ktoś kupujący w takich cenach ma jeszcze wypracować swoją marże, jak Wy na starcie macie wyższe ceny o kilka lub kilkanaście procent.... Liczba zamykanych sklepów chyba coś o tym mówi. To ile tych sklepów z Akademii Przedsiębiorczości zostało z tych 50 szt. 5? 10?

    HIPOKRYZJA Hipokryzja

  • hipokryzja 2019-07-31 14:43:18

    EC zapomniało wspomnieć jakie mają marże i że z nich nie schodzą plus jakie mają obciążenia "marketingowe" dla dostawców ... a blisko to teraz każdy Polak ma Biedronkę :)

    też portugalską... więc skoro nie ma różnicy, to co po przepłacać?

  • Rikardo 2019-07-31 14:26:58

    No niestety mamy efekt głupich rządów przez ostatnie 30lat,my polscy przedsiębiorcy już nic nie mamy do powiedzenia .Mlodzi maja to wszystko gdzieś ,starzy jeszcze głupi tyrają .Eurocash napewno jest jakaś ,a może jedyna alternatywa,biedronka i lidle wszystkich niszczą ,wystarczy tylko spojrzeć na ich budżety reklamowe,duża cześć z tego pokrywają Polscy dostawcy ,niestety mało jest takich firm jak Wawel ,który nie handlował z biedra ,bo nie chciał dokładać do interesu ,jak np z.m kania , u którego widać efekty w postaci bankructwa.....

  • W temacie 2019-07-31 13:53:18

    Śmieszne są te płacze Eurocashu. Nie znam drugiej firmy, która do tego stopnia łupiła by dostawców i niewiele oddawała małym sklepikarzom. Marże na niektórych produktach maja kosmiczne, ale oczywiście chcą więcej. I nie koniecznie po to żeby poprawić ofertę małym odbiorcą. Dla EC nie są oni specjalnie ważni, źródło kasy jest gdzie indziej.

  • panzerfan 2019-07-31 13:52:15

    Hipokryci i nieudacznicy nie rozumiejący klienta detalicznego. Wartość firmy spaaaaaaaaada co roku i mit o potędze pryska

  • zglos 2019-07-31 09:10:58

    Marża brutto eurocashu to niskich kilkanście pkt procentowych. Co znaczy, ze sporo zostawiają dla siebie.

    Sami mogliby poprawcować też nad swoją strategią zakupową ...

  • panzer 2019-07-30 22:19:28

    jestem sklepikarzem i zaopatruję się w eurocash. powiem tak. Połowa towaru w euro ma ceny wyższe niż w marketach, 1/4 to są te same ceny i 1/4 trochę niższe. Wszystkie piwa firmowe są tańsze w marketach, w czwartki w euro pustki bo wszyscy handlarze kupują towar na nowej promocji w kauflandzie. Jeszcze z tych wiosek biorą towar i nie patrzą po ile ale ich też zeżrą Dina niedługo. Zawsze jeżdżę np. w poniedziałki o 10 godzinie to widzę co się dzieje na przestrzeni lat właśnie w tym momencie. 4-5 lat temu jeszcze wchodzę na halę.. czekam 3-4 po pusty wózek w kolejce a kolejka sklepikarzy do kas przez całą halę a tylko dwie kasy czynne bo ludzi nie ma. Dziś wchodzę często pusto na przestrzał, 2-3 wózki do kasy. śmieje się ze ciągle te same ryje widzę. nie ma nowych , nie ma innych. jak ci starzy dadzą sobie spokój to kto ich zastąpi? jak te dziadki targają ledwo żywe ten towar a młodych nie ma żadnych? albo wejdą w ich miejsce sieci czy inne żabki albo koniec. oglądam ofertę z kauflanda . w gazetce są takie ceny dla klienta co w euro dopiero są netto. a gdzie brutto i marża jeszcze?? jadę znów do kauflanda, potem do carrefura bo tam w weekendy jak kupie za 300zł towaru to mam 30 zł taniej w aplikacji. w euro muszę kupić za 7000zł towaru to dostane upust w kolejnym miesiącu 80zł. w tesco też mam kartę i mam kupę punktów. wiele hurtowni upadło ich miejsce zajęła dla sklepikarzy "markety". Do makro nie jeżdżę. ceny jak w Kauflandzie to po co mi to?

  • Shimsen 2019-07-30 21:51:46

    Skoro jest taki problem to dla czego taki monopolista jak EC nie zejdzie z marży aby wyrównać różnice pomiędzy małymi i dużymi.

    Przecież to EC ogłasza się jako wybawca narodowego handlu małoformatowego...

    A sam olał już sieć abc i łapie naiwnych na twardą franczyzę w delikatesach centrum.

    Przejmuje co tylko się da aby nie było już konkurencji dla niego na rynku.

    Gdzie tu samokrytyka?

    Gdzie rozum?

    Czy ktoś się jeszcze nabiera na te bajki?

  • hejo 2019-07-30 21:18:36

    Chyba ceny od EC dla małych sklepów to po pierwsze. Po drugie w dyskoncie ilość producenckich marek jest na niewielkim poziomie - oprócz wprowadzania akcyjnych sprzedaży produktów markowych.


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,49

  • Śr

    3,20

  • Min

    1,89

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6551
Ilość aktualnych ofert: 303040

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.