• Ppp 2019-10-07 16:45:52

    Tesco mogło by namieszać ale nie z tymi managerami. Wchodzisz i bajzel na półkach puste kartony przestrzenie między regalami jakby też bolidy by się tam mijaly

  • won 2019-10-03 18:58:14

    Ale będę płakał ...hehehhehe Jeszcze żeby Lidla i Biedre trafiło A co nas nie stać na własne i swoje ? Niemcy nam są potrzebni ? Myśmy już swoje przeszli.

  • pat 2019-10-03 11:44:34

    Tesco może samo sobie i tylko sobie zawdzięczać to co się dzieje np : promocja Jabłka gala wczesniej przed promocją kosztowały 2,99 podniesiono cene na 3,99 we wtorek by w czwartek obniżyć znów na cene niby promocyjną 2,99 .

  • Zorientowany 2019-10-02 21:35:53

    Pozwalniac debilów managerów i regionalnych i tę ich pomysły, które były dla klientów, w ciągu kilku lat, zamiast skupiać się na klientach, skupiano się na głupich procedurach, głupich scenkach, zlikwidujcie górę, skupcie się na klientach, i wtedy kilka wcześniej, sytuacja by się zmieniła.

  • Edi 2019-09-29 23:15:24

    Dokładnie,ulgi się skończyły to sie angole wynoszą.I dobrze,bo ceny co raz wyższe były w Tesco, parę lat temu sklep był konkurencyjny,a teraz drożyzna.Mógłby go zastąpić Auchan.

  • Czytelnik 2019-09-29 19:44:58

    Skończyły się ulgi to się zmywają?

    I bardzo dobrze. Drogi sklep, kiepska obsługa. Od dawna omijam szerokim łukiem ten sklep!

  • Woy 2019-09-29 15:54:59

    Upadek Tesco to taka kontrolowana katastrofa. Od kilku lat coraz gorsza oferta, coraz mniej obsługi, coraz dłuższe kolejki. Od najlepszego marketu w mieście doszli do standardu gorszego niż Biedronka. Piszą o stratach w Polsce ale to wszystko wygląda jakby to ktoś wręcz zaplanował. Szkoda. Bardzo szkoda. 10 lat temu byli bezkonkurencyjni.

  • Gość 2019-09-29 13:01:55

    Zeghar... To i tak masz dobrze bo u nas same automaty.. Kasy zero. Pustki w sklepach na maxa.. Połowa półek znikła i to w sklepie który wcale nie był jak oni to nazywają wielkoformatowy tylko jeden z tych najmniejszych.

    Tak takim podejściem sami sobie starzeją w kolano i brną cały czas w ciemny zaułek... Szczerze nie wróżę przyszłości tej sieci z takim podejściem do klienta..

  • Zeghar 2019-09-29 08:48:10

    Cóż, patrząc na urządzane teraz wyprzedaże to w Tesco mieli niezły bajzel w magazynach. A ludzi jak im brakowało, tak dalej brakuje - sobotnie popołudnie i otwarta tylko jedna kasa plus automaty.

  • Zombik 2019-09-29 06:09:14

    Tesco zwalniając pracowników samo strzeliło sobie w kolana.

    Podaje przykład Kielc.

    Gdzie wolicie zrobić zakupy w Tesko stojąc 30 minut w kokejce do kasy czy w Auchan stojąc 5?

    Bo w Tesco 2 kasjerki i automaty a w Auchan 8 kaskerek i automaty.

    Ludzie cenią sobie czas.

  • góra 2019-09-28 12:19:37

    Szkoda, że zarząd Tesco nic nie robi oprócz wprowadzania chaosu i tworzenia negatywnego wizerunku dla Tesco w Polsce. Zamiast akcję przebudowy sklepów poprowadzić z głową i z wielką pompą zrobić otwarcia sklepów po przebudowie to zapraszają klientów na plac budowy a tym samym zrażają ich do robienia zakupów w przyszłości. Niestety na gadaniu się kończy, być może "góra" chce postraszyć trochę swoich pracowników ale niestety w obecnej sytuacji na nikogo to wrażenia nie robi a wręcz podejrzewam, że pracownicy zaczynają się wstydzić, że pracują pod tym tworem. Ni to trup ni to żywy, raczej zombie.


BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8095
Ilość aktualnych ofert: 477360

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.