Carrefour wprowadza nowe minikoncepty w sklepach franczyzowych (galeria)

Autor: dlahandlu.pl 14 lipca 2017 10:12

Carrefour wprowadza nowe minikoncepty w sklepach franczyzowych (galeria) Na zdj. półka z winami, Fot. Carrefour Polska

W I półroczu b.r. firma wdrożyła nowe minikoncepty i rozwiązania graficzne w swoich sklepach express convenience i express minimarket, aby ułatwić klientom wybór produktów i zwiększyć sprzedaż w placówkach franczyzowych.

Siedem nowych konceptów franczyzowych Carrefour to: „Piwa regionalne”, „Pamiątki z Polski”, oznaczenia produktów „Made in Poland”, „Bakalie - luz”, „Okrągłe ceny”, oznaczenia jajek i oznaczenia win.

Carrefour przykłada dużą wagę do dostosowania formatu sklepu i jego oferty do potrzeb klientów oraz specyfiki każdej lokalizacji. Dlatego zdarza się, że dwa sklepy działające pod szyldem Carrefour w bliskiej odległości różnią się asortymentem i konceptami.

W przypadku sklepów osiedlowych, do których zaliczają się sklepy express convenience i express minimarket Carrefour, odpowiedni asortyment i wsparcie klienta w wyborze produktów mają ogromne znaczenie. Ograniczona powierzchnia sprzedaży wpływa na dobór asortymentu, który musi szybko rotować i jednocześnie w pełni odpowiadać na potrzeby klienta, a właściwa ekspozycja produktów pozwala klientowi szybko zorientować się w dostępnej ofercie.

- Nieustannie rozwijamy nasze formaty i w ostatnim czasie wdrożyliśmy siedem nowości w sklepach franczyzowych – z korzyścią dla klientów, którzy szybciej i łatwiej mogą zrobić zakupy, oraz dla właścicieli sklepów, którym zwiększają się obroty – powiedział Marek Lipka, dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska.

Koncept „Piwa regionalne”
Strategia handlowa Carrefour zakłada szeroką i urozmaiconą gamę produktów, a realizacja tej strategii bazuje m.in. na rozwoju współpracy z polskimi wytwórcami produktów lokalnych i regionalnych. Nowy minikoncept Carrefour obejmuje asortyment 70 piw regionalnych, które są wyeksponowane na specjalnych regałach, z grafikami do oznaczania modułów oraz piw.

Koncept „Pamiątki z Polski”
Koncept jest przeznaczony dla sklepów w lokalizacjach typowo turystycznych i służy promocji Polski i poszczególnych regionów. Obejmuje sprzedaż produktów i pamiątek typowo polskich. Koncept uzupełniają specjalnie przygotowane grafiki, dopasowane do lokalizacji w różnych miastach.

Oznaczenia produktów „Made in Poland"
W sklepach, w których częstymi klientami są obcokrajowcy, dobrze sprawdzą się specjalne oznaczenia „Made in Poland” z charakterystycznym wzorem łowickim. Mają one przyciągać uwagę i ułatwić wybór klientom poszukującym typowo polskich produktów, takich jak słodycze Wedla czy wódki Soplica i Chopin. Oznaczenia dedykowane są 32 artykułom i zostały już wdrożone w 60 sklepach.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10851

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane