PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Chata Polska z nową formułą współpracy franczyzowej

www.portalspozywczy.pl 7 sierpnia 2017 12:24

Chata Polska z nową formułą współpracy franczyzowej fot. materiały prasowe

Rok 2016 zamknęliśmy liczbą 225 sklepów. Pod koniec czerwca 2017 r. mieliśmy 250 sklepów, a na koniec 2017 roku planujemy mieć łącznie 260 sklepów. Pierwsze półrocze 2017 roku to dla Chaty Polskiej wdrażanie programu lojalnościowego, rozwój nowej formuły współpracy franczyzowej oraz kontynuacja strategii „blisko, lokalnie, naturalnie” – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Joanna Bytner, Dyrektor Marketingu sieci Chata Polska.

– W pierwszym półroczu 2017 roku wdrożyliśmy i rozwinęliśmy program lojalnościowy „Zyskuję z Chatą”, który nagradza lojalność klientów za większe zakupy. Ma formę skarbonki, w której zakupy klientów przeliczone zostają na punkty. Za zebrane punkty lojalni klienci otrzymują bony i robią zakupy za darmo. Dodatkową zaletą programu jest dostęp do wszystkich promocji w Chacie Polskiej. Program został wprowadzony w grudniu 2016 w formule pilotażowej i objął sklepy własne sieci. Od stycznia 2017 jest również dostępny w sklepach franczyzowych. Do czerwca program został uruchomiony w 100 placówkach. Już ponad 70 tysięcy użytkowników może korzystać z profitów, które daje program – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Joanna Bytner, Dyrektor Marketingu sieci Chata Polska. 

Sieć Chata Polska w pierwszym półroczu 2017 r. wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów jako franczyzodawca zaproponowała nową formułę współpracy – Partner Chaty Polskiej. W chwili obecnej sieć ma 40 Partnerów. 

Chata Polska rozwijała też swoją strategię BLN, czyli „blisko, lokalnie, naturalnie”. To hasła – jak tłumaczy sieć – bliskie marce, związane z misją, wizją i strategią firmy. Firma stawia na sklepy, których specjalnością są lokalne i regionalne produkty spożywcze, takie, które pokonują krótką drogę od producenta do placówki. „Blisko” – oznacza doskonałą lokalizację sklepu, „lokalnie” – to wspomaganie przez sieć lokalnych inicjatyw i stawianie na zdrowe produkty od miejscowych producentów. „Naturalnie” – oznacza produkty przygotowane w oparciu o naturalne składniki, bez użycia konserwantów. 

Partnerami strategii BLN są m.in. Przetwórnia Gryszczeniówka oraz Gościniec Gryszczeniówka, które produkują przetwory z owoców i warzyw, Gospodarstwo Ogrodnicze Zdunek z Ludwiny w Wielkopolsce produkujące pomidory oraz firma Wielkopolski Indyk, producent mięsa indyczego.  

Całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9308

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane