Sieć ODIDO rośnie w siłę: 350 nowych sklepów

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez MAKRO Cash and Carry Polska S.A. 8 lipca 2016 09:58

Sieć ODIDO rośnie w siłę: 350 nowych sklepów

Do sieci franczyzowej ODIDO w ostatnim czasie dołączyło 350 nowych sklepów. Właściciel marki, firma MAKRO Cash&Carry Polska, intensywnie pracuje nad pozyskaniem kolejnych klientów.

W przeciągu ostatnich kilku miesięcy MAKRO podpisało 350 umów ze sklepami, które będą funkcjonować pod szyldem ODIDO.

- Zapewniamy dużą niezależność w prowadzeniu biznesu jednocześnie inwestując w jego rozwój. Właściciele sklepów zrzeszonych w sieci mogą liczyć na wsparcie MAKRO w wielu obszarach. Oferujemy m.in. gotowe akcje promocyjne, czy szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta - mówi Tomasz Krupski, Kierownik ds. Operacji Franczyzy w MAKRO Cash&Carry Polska. Na przedsiębiorców, którzy zdecydują się dołączyć do sieci, czekają również specjalne rabaty i warunki zakupowe w MAKRO oraz pomoc przy przebudowie sklepów i zakupie elementów wyposażenia. Dodatkowo, klienci mogą skorzystać z usług Doradcy Sprzedaży Trader, który mając bezpośredni kontakt z właścicielami, pomaga rozwijać ich sklepy.

MAKRO kładzie duży nacisk na działania wyróżniające placówki ODIDO na tle konkurencji. Jednym z przykładów tego typu projektów jest współpraca hali w Kielcach  z lokalnymi producentami, mająca na celu zapewnienie dostępność produktów regionalnych we wszystkich placówkach na terenie województwa świętokrzyskiego.

Sieć franczyzowa ODIDO zrzeszająca pod jednym logo ponad 2000 osiedlowych sklepów spożywczych powstała w 2011 roku z inicjatywy MAKRO Cash&Carry Polska. Sklepy ODIDO to szeroki wybór artykułów spożywczych i artykułów przemysłowych dedykowanych potrzebom gospodarstw domowych. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane