Szwedzka sieć fast-food znów chce wejść do Polski. Szuka partnerów

Autor: Puls Biznesu 5 kwietnia 2017 09:04

Szwedzka sieć fast-food znów chce wejść do Polski. Szuka partnerów fot. Max

Max, znana szwedzka sieć fastfood, która na rodzimym rynku ściga się z McDonald’s, chce wejść do Polski. Choć taki krok planowany był już w 2010 r., w tym roku projekt przyspieszył. We wrześniu ma szansę ruszyć pierwszy lokal – podaje Puls Biznesu.

We wcześniejszych zapowiedziach Maksa pojawiały się Gdańsk i Warszawa jako pierwsze kierunki ekspansji. Obecnie sieć ma 120 lokali, obroty sięgające 220 mln EUR i 5,4 tys. pracowników. Poza Szwecją widać ją, choć na bardzo małą skalę, w Danii, Norwegii i Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Na swojej stronie internetowej firma podaje, że poszukuje franczyzobiorców — nie tylko w Polsce, ale też we Francji, w Niemczech, Holandii i krajach Zatoki Perskiej.

W tym tygodniu doradzaniem firmie Max Poland, reprezentującej szwedzką Max Hamburgerrestauranger, pochwaliła się kancelaria Chmaj i Wspólnicy. Jak udało się ustalić Pulsowi Biznesu pierwszy lokal ma ruszyć we wrześniu.

Więcej w Pulsie Biznesu.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 2900

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane