Wytwórnia Lodów Prawdziwych "U Lodziarzy” z nową ofertą dla franczyzobiorców

Autor: dlahandlu.pl 24 lutego 2017 14:39

W poprzednim sezonie we franczyzowej sieci Wytwórni Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy”  działało 19 lodziarni. Firma spodziewa się, że tegorocznego lata liczba punktów oferujących tradycyjne lody tworzone na bazie oryginalnej receptury przekroczy 50. Wpływ na to będzie miał zapewne również nowy model współpracy, który Wytwórnia wprowadziła do swojej oferty.

System „Sama sprzedaż „u Lodziarzy” jest dedykowany dla osób, które chcą rozpocząć przygodę z lodowym biznesem, ale uważają, że zajmowanie się ich produkcją nie jest tym, czego chcą się podjąć. W tym wariancie rolą franczyzobiorcy jest jedynie sprzedaż sygnowanych tą marką wyrobów, które są przygotowywane przez działającą w pobliżu pracownię.

- To model współpracy, który w naszej opinii znakomicie się sprawdzi w przypadku osób prowadzących już biznes gastronomiczny, a nasze lody stanowić będą uzupełnienie jego oferty. Może to być kawiarnia, cukiernia lub restauracja, w której oprócz dotychczasowego asortymentu będzie można oferować również lodowe desery – wyjaśnia Aleksandra Szarkowska, manager sieci.

Kluczowa w realizacji tego pomysłu jest bliskość pracowni, czyli innej działającej już lodziarni, w której codziennie będzie odbywała się produkcja lodów, w które na bieżąco będzie zaopatrywany taki punkt.

- Ważny jest przy tym fakt, że rozpoczęcie współpracy nie oznacza pozbycia się swojej dotychczasowej marki. Lokal będzie bowiem działał w niezmienionej formie, ale jednocześnie pod dwoma szyldami – dodaje.

Nowy model franczyzowy oznacza znacznie mniejsze nakłady potrzebne dla uruchomienia lodziarni. W przypadku już istniejącego punktu gastronomicznego nie będzie istniała potrzeba modyfikacji technicznych czy też przeprowadzenia gruntownego remontu. System „Sama sprzedaż” to przede wszystkim mniejsza inwestycja związana z brakiem konieczności stworzenia zaplecza produkcyjnego.

Przedstawicielka sieci zaznacza, że nie ma obowiązku, aby lokal posiadał witrynę okienną. Każda lokalizacja i każdy punkt będzie bowiem oceniany w sposób indywidualny. Sprzedaż lodów „u Lodziarzy” może się odbywać zarówno poprzez okienko, jak i bezpośrednio w środku lokalu.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane