Bobby Burger tworzy grupę kapitałową z Wegeguru. Nowy podmiot startuje ze zbiórką crowdfundingową

Autor: pr, dlahandlu.pl 11 kwietnia 2019 09:32

Bobby Burger tworzy grupę kapitałową z Wegeguru. Nowy podmiot startuje ze zbiórką crowdfundingową fot. materiały prasowe

Bobby Burger nie zwalnia tempa i ma apetyt na więcej. 5 nowych lokali, ponad milion klientów i 23 proc. wzrostu obrotów – tak podsumowała 2018 rok polska sieć burgerowni. Sukces w skalowaniu gastronomicznego biznesu chce wykorzystać w grupie kapitałowej, do której dołączył Michał Kiciński ze swoim konceptem Wegeguru.

Nowy podmiot, Real Food SA w maju wystartuje ze zbiórką crowdfundingową na Crowdway.pl. Chce pozyskać 4 miliony zł.

Bobby Burger zaczynał działalność od food trucka, który w 2012 r. wyjechał na ulice Warszawy. Już rok później powstał pierwszy lokal w centrum stolicy, a marka ruszyła z systemem franczyzowym. W ciągu kolejnych sześciu lat zbudował sieć lokali własnych i franczyzowych, która dziś liczy 38 burgerowni w 17 miastach.

W samym 2018 r. burgerownie Bobby Burger odwiedziło ponad milion klientów, a sieć powiększyła się o 5 nowych lokali. – Trzy z pięciu uruchomionych w ubiegłym roku burgerowni to lokale własne. Nadal będziemy rozwijać franczyzę, ale nasz główny cel to wzrost sieci punktów należących w całości do nowo powstałej grupy Real Food – mówi Krzysztof Kołaszewski, współzałożyciel sieci Bobby Burger i członek zarządu Real Food SA.

Jeszcze dynamiczniej wzrosły obroty sieci. – Łączne przychody z lokali własnych i franczyzowych Bobby Burger przekroczyły w 2018 roku 37 mln zł. To o 23 proc. więcej w porównaniu z 2017 rokiem – dodaje Krzysztof Kołaszewski.

W planach otwarcia kolejnych lokali

W lutym Bobby Burger otworzył już drugi lokal w Poznaniu. Jak zapowiadają przedstawiciele sieci – do połowy br. powiększy się ona przynajmniej o pięć nowych burgerowni. – Do końca maja planujemy otwarcie dwóch kolejnych lokali Bobby Burger w Warszawie, w czerwcu natomiast pierwszej burgerowni w Siedlcach. Do połowy roku pojawi się również trzeci lokal Bobby Burger na mapie Łodzi i drugi w Szczecinie – tym razem w nowym systemie kontenerowym Bobby Burger Smart Cube – mówi Maciej Sobolewski,  dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w sieci Bobby Burger.

Real Food SA z dwoma konceptami w gastronomii

Twórcy marki Bobby Burger – Bogumił Jankiewicz i Krzysztof Kołaszewski – chcą pójść o krok dalej. – Analiza trendów w gastronomii, takich jak m.in. flexitarianizm, czyli elastyczny wegetarianizm oraz wyników badań konsumenckich, skłoniła nas do tego, by utworzyć grupę kapitałową Real Food SA. Oprócz dalszego rozwoju sieci burgerowni w całej Polsce, chcemy zagospodarować potrzeby różnych grup konsumentów – jedzących mięso, wegetarian i wegan, wielbicieli burgerów, ale nie tylko – mówi Krzysztof Kołaszewski.



WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,90

  • Śr

    9,50

  • Min

    5,59

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6785
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.