Burger King chce udowodnić, że wegańskie burgery nie różnią się od mięsnych

Autor: Wirtualnemedia.pl 14 lipca 2019 19:33

Burger King chce udowodnić, że wegańskie burgery nie różnią się od mięsnych Fot. Shutterstock

W akcji Burger Kinga „50/50” losowo - bez wiedzy klienta - wybierany jest burger mięsny lub roślinny. W ten sposób sieć chce udowodnić, że nie ma między nimi różnicy - informują Wirtualnemedia.pl.

Pilotażowe wprowadzenie programu w Szwecji ma być testem przed rozwinięciem kampanii na cały rynek europejski.

W jej ramach wprowadzono do menu Rebel Whopper i Rebel Chicken King - kopie burgerów z wołowiną i kurczakiem, w których kotlety wyprodukowano na bazie roślin.

To, który z burgerów trafi do klienta dzieje się bez jego wiedzy i jest wybierane losowo. Na pudełku nie ma też widocznego oznaczenia, jaki burger się w nim znajduje. Klient dopiero po zeskanowaniu kodu z pudełka uzyska informacje, czy w burgerze otrzymał kotlet z mięsa czy też zrobiony na bazie roślin.

Więcej na Wirtualnemedia.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,98

  • Śr

    7,90

  • Min

    4,43

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7908
Ilość aktualnych ofert: 475229

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.