Circle K: Rok 2017 pod znakiem rebrandingu i rozwoju oferty gastronomicznej

Autor: dlahandlu.pl 9 stycznia 2018 10:31

Circle K: Rok 2017 pod znakiem rebrandingu i rozwoju oferty gastronomicznej Fot. materiały prasowe Cricle K

Rok 2017 dla firmy Circle K Polska minął przede wszystkim pod znakiem procesu zmiany marki, który był prowadzony równolegle w krajach bałtyckich. Od połowy maja, kiedy nastąpiło oficjalne otwarcie pierwszej stacji w Warszawie pod nowym logo, do końca roku nazwę zmieniło około 220 z 349 obiektów. Ubiegły rok dla Circle K to również rozwój oferty gastronomicznej w oparciu o własne koncepty oraz otwarcie pierwszych stacji w Miejscach Obsługi Podróżnych (MOP).

- Niewątpliwie najważniejszym wydarzeniem dla naszej firmy w 2017 roku było rozpoczęcie rebrandingu, który stanowił jednocześnie element naszej globalnej strategii. Do końca roku z sukcesem udało nam się przeprowadzić proces zmiany marki na większości naszych stacji w Polsce. Mogę śmiało powiedzieć, że rosnące wyniki sprzedaży na stacjach funkcjonujących pod nowym szyldem i zadowolenie ze strony klientów pozwala nam z optymizmem patrzeć w przyszłość - mówi Michał Ciszek, prezes zarządu Circle K Polska.

Proces zmiany nazwy Statoil na Circle K obejmował sukcesywnie kolejne regiony Polski, a do końca lutego nazwę zmienią stacje we wschodniej i południowo-wschodniej Polsce, tj. w Białymstoku, Lublinie czy Rzeszowie. Zakończenie procesu zmiany nazwy planowane jest z końcem marca. W Europie marka Circle K widnieje już na stacjach paliw w Skandynawii (Norwegia, Szwecja i Dania) oraz w państwach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia).

Rok 2017 oznaczał dla Circle K nie tylko zmianę nazwy, ale także otwarcie pierwszych stacji przy autostradach oraz konsekwentny rozwój współpracy franczyzowej. W kwietniu br. zaczęły funkcjonować dwie nowoczesne stacje paliw pod marką Circle K przy autostradzie A-1 w Miejscach Obsługi Podróżnych Machnacz i Lubień. Nowe inwestycje usytuowane po przeciwległych stronach autostrady należą do segmentu premium i są wyposażone m.in. w restaurację, a także plenerową siłownię dla kierowców. Ubiegły rok to również otwarcie dwóch pierwszych stacji franczyzowych Circle K w Chmielniku i Kolbuszowej, które od początku istnienia funkcjonują pod nową nazwą.

Circle K konsekwentnie inwestuje we własne koncepty z obszaru pozapaliwowego, takie jak Simply Great Coffee czy ofertę hot dogów prosto z grilla Real Hot Dogs. To właśnie w 2017 r. minęło 20 lat od kiedy do oferty stacji paliw (wtedy jeszcze Statoil) wprowadzono pierwsze hot dogi. Obecnie oferta gastronomiczna jest dostępna na wszystkich stacjach własnych premium Circle K oraz na stacjach franczyzowych (łącznie 263 obiekty). W 2017 r. na wybranych stacjach w Warszawie, Krakowie i innych miastach wprowadzono także koncept Great Bakery, czyli świeżo wypiekane ciastka i pieczywo. Zgodnie z planem do końca kwietnia ofertę świeżego pieczywa będzie można znaleźć na ponad 90 stacjach w całym kraju.

Przeczytaj także:

Kluczowym elementem planu na I kwartał 2018 r. jest zakończenie procesu rebrandingu stacji na terenie całego kraju. W perspektywie tego roku, jak i następnych lat, Circle K będzie także stawiać na rozwój organiczny sieci oraz dalsze inwestycje we wszystkie cztery kluczowe filary biznesu: segment paliw, myjni, kawy oraz części gastronomiczno-spożywczej. Circle K zaproponuje również partnerom franczyzowym nowe, atrakcyjne rozwiązania i będzie dążyć do poszerzenia swojej sieci stacji w tym formacie.

Firma Circle K Polska (przed 1 kwietnia 2016 r.: Statoil Fuel & Retail Polska) obecna jest na polskim rynku od 1992 r. i prowadzi sieć ponad 350 stacji paliw na terenie całej Polski. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,63

  • Śr

    4,16

  • Min

    2,97

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9455

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.